סערה ב’דגל’ בית שמש • הרב חיים זמורה: “אין סדק בגוש”

מי שחשב שהאירוע שנערך אמש, בתיקצוב עירית בית שמש, נחשב לסדק בגוש החרם נגד ראש העיר עליזה בלוך, מוזמן לקרוא את מה שאומר הרב חיים זמורה, מארגן האירוע * "האירוע לא קשור לחרם של הגוש, הגוש איתן ויציב, כולנו מאוחדים, כל ה-12 חברים" * האם קיבל אישור לפני?
כ"ח אב התשפ"א / 06.08.2021 14:14

הכתבה על האירוע שנערך אמש בבית שמש עוררה סערה.

ואז הגיע קומזיץ לבני הישיבות וסדק את החומה: בית שמש כמשל

האם יכול להיות שהאירוע נעשה מתחת לאפה של מפלגת ‘דגל התורה’ הארצית?

הנה מה שמסביר הרב חיים זמורה:

“לא התקבלה החלטה בגוש שלא לעשות אירועים עם עליזה בלוך, יש עוד חברים שעשו אירועים כולל החתימה שלה על המודעות, והכול עבר בשקט ובשלווה. ולאחר ששוחחתי עם כמה מהחברים בגוש נאמר לי שלא אמורה להיות שום בעיה, כולל החתימה עם לוגו העיריה, ונאמר לי שבמידה ותתקבל החלטה אחרת בגוש אעשה על פי הנהלים כפי המתחייב.

“עצם האירוע שנעשה מכספי העירייה נעשה באישור גורם בכיר בדגל הארצית, רק שלא עלתה השאלה של כן או לא תופיע חתימת ראש העיר על המודעה לצד החתימה שלי. בנוסף, חשוב לזכור שהאירוע נסגר עוד לפני המשבר הפוליטי בעיר בית שמש, מול האמנים השונים.

אדגיש, האירוע לא קשור לחרם של הגוש, הגוש איתן ויציב, כולנו מאוחדים, כל ה-12 חברים, ומקווים שראש העיר תיענה לדרישות הגוש והאמת והשלום אהבו. כפי שחתמנו, כולנו ניכנס לקואליציה יחד אם אכן ייענו דרישותינו. כל הניסיון להטיל סדק בגוש אינו אלא פייק ניוז”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות