לפיד מתחרט: ‘אשתתף בישיבות הקבינט ככל שניתן, קשוב לביקורת’

אחרי הביקורת הקשה על ההיעדרויות מהדיונים - מלשכת שר החוץ נמסר כי הוא "קשוב לביקורת" • נתניהו תקף אמש: "הם בורחים מאחריות! פיזית בורחים מאחריות. איך הם לא מתביישים?"
אריה ריבקינד
כ"ח אב התשפ"א / 06.08.2021 11:03

הברזות השרים הבכירים מקבינט הקורונה: לאחר הפרסומים כי שר החוץ  יאיר לפיד ושר האוצר אביגדור ליברמן נעדרו עד כה מכל ישיבות קבינט הקורונה, נמסר מטעמו של לפיד כי “רצוי שבדיונים – בטח בדיוני קבינט – יהיו נוכחים רק אנשים שלהם נגיעה ישירה לדיון עצמו ואנשי מקצוע”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

אלא שהבוקר (שישי), לאחר הביקורת הקשה שהוטחה בו,  נמסר מלשכתו של שר החוץ: “לפיד קשוב לביקורת וישתתף בישיבות הקבינט ככל שניתן – בכפוף לתפקידו כשר החוץ ולמאמצי העברת התקציב”.

השר ליברמן, שלא השתתף אף הוא באף ישיבות קבינט, אמר אתמול בתגובה, כי הדרג המקצועי של המשרד נוכח בישיבות הקבינט והם לוקחים חלק פעיל בהחלטות: “כמי שמאמין בעבודה שיט­תית ומסודרת, כבר בשבוע הראשון חילקתי את תחומי האחריות ביני ובין השר חמד עמאר, השר הנוסף במשרד”.

עם זאת ליברמן החליט להשתתף מעתה בדיונים, ואמש הוא כבר השתתף בדיון הטלפוני על ‘התו הירוק’.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב אתמול בחריפות להיעדרויות השרים:| “האבסורד הכי גדול הוא שהממשלה מאשימה אותנו, בזמן ששר החוץ לפיד ושר האוצר ליברמן בכלל לא הגיעו לדיוני הקורונה.

“הם בורחים מאחריות! פיזית בורחים מאחריות. בממשלה שלנו – אני, שר האוצר כ”ץ ושר החוץ אשכנזי, תמיד היינו בכל דיוני הקורונה – מסביב לשעון, לתוך הלילה ולעיתים רבות עד הבוקר. איך הם לא מתביישים?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות