חתונת נכד הרבי מבעלזא בשיא המגיפה: הפרקליטות סגרה התיק

החקירה נגד מעורבים בקיום חתונת הענק של נכד האדמו"ר מבעלזא, בניגוד לתקנות הקורונה - הסתיימה בכלום • משרד המשפטים: "לא ניתן היה לקבוע ברמה הנדרשת בפלילים מי מגורמי החסידות נושא באחריות לכך"
חרדים 10
כ"ז אב התשפ"א / 05.08.2021 16:05

בדיוק שנה אחרי: פרקליטות מחוז ירושלים החליטה לסגור את תיק החקירה נגד מעורבים בקיום חתונת הענק של נכד האדמו”ר, בניגוד לתקנות הקורונה, שהתקיימה לפני שנה בבית המדרש הגדול של חצר בעלז בירושלים – בשיא מגפת הקורונה. כך מדווח היום (חמישי)  העיתונאי לירן תמרי ב-jerusalem.mynet.

כפי שדווח בחרדים 10, משטרת ירושלים ידעה על הכוונה לקיים את החתונה בהשתתפות אלפים, ואף קיימה פגישות מקדימות עם מארגני החתונה במטרה למנוע הפרה של התקנות, אולם השוטרים לא מנעו אותה.

וכך, לאחר החופה התכנסו האלפים ב’היכל הטישים’, לא הקפידו על מסכות ועל מרחק – וזלזלו בצורה מופגנת בהנחיות.

עם פרסום תמונות וצילומי וידאו מתוך החתונה, המשטרה הודיעה כי היא פותחת בחקירה פלילית. במהלך החקירה פשטו שוטרים על בניין החסידות והחרימו ציוד ומצלמות אבטחה.

אולם כעת, כאמור, לאחר בחינה שנמשכה חודשים רבים, הוחלט בפרקליטות לסגור את התיק .

ממשרד המשפטים נמסר: “בחינת חומר הראיות העלתה כי טרם האירוע התבצעו פעולות על ידי אנשי החסידות בכדי לתאם ולאשר את קיום האירוע מול המשטרה, וכן הכנות בהתאם לתנאים שנקבעו. כן עלה כי במהלך קיום האירוע התנאים הופרו, אולם בנסיבות העניין לא ניתן היה לקבוע ברמה הנדרשת בפלילים מי מגורמי החסידות נושא באחריות לכך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות