כולם תוקפים את לפיד וליברמן: ‘באו לעבוד עלינו בעיניים, מופקרים’

החשיפה כי שר החוץ ושר האוצר נעדרו מכל ישיבות הקבינט - הובילה למתקפה חריפה מצד ח"כים ואנשי תקשורת • עקיבא נוביק: "לא מגיעים מחשש להתקהלות המונית?" • אריאל שנבל: "בנט לבד, אף אחד מהמוזמנים לא הגיע. מי שיכול ללכת לשמח אפילו כמה דקות זו תהיה ממש מצווה"
אבי כץ
כ"ז אב התשפ"א / 05.08.2021 12:30

החשיפה כי שר החוץ יאיר לפיד ושר האוצר אביגדור ליברמן נעדרו מכל ישיבות קבינט הקורונה – ‘הקפיצה’ את הפוליטיקאים ואנשי התקשורת, כולל מהצד השמאלי של המפה, מאז שעות הבוקר (חמישי) תוקפים את השניים על הזלזול בעבודתם.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

הפרשן אטילה שומפלבי מ-ynet הגיב: “דבר אחד לא ברור לי: אם אין לשר החוץ מה לחפש בקבינט קורונה, אז למה יש לו מקום שם? ולמה הוא לא הודיע רשמית שהוא מוותר על מקומו? ולמה לא הכניסו לשם שר רלבנטי אחר, נגיד שרת התחבורה? יתכן שלפיד צודק. הבעיה היא לא בצדק שלו, אלא בברדק שמתגלה”.

פרשן ‘ידיעות אחרונות’ נדב אייל: “הקורונה היא אירוע פוליטי וכלכלי ענק, עם השפעות רחבות היקף על ההווה והעתיד שלנו. מן הסתם, ראשי הקואליציה שאמורים לשבת בקבינט הקורונה צריכים להיות שם. אני מניח שהם יודעים את זה היטב; הם גם יודעים למה הם לא שם”.

איש התקשורת עקיבא נוביק מ’כאן חדשות’ עקץ: “מה אם לפיד וליברמן לא מגיעים לאירועים של הממשלה מחשש להתקהלות המונית?”

העיתונאית מורן אזולאי מ-ynet: “קראתי את הודעת לפיד לפיה הוא לא אמור להיות בקבינט וזה לגמרי לא ברור לי. גבי אשכנזי כשר חוץ היה דמות מאוד דומיננטית בקבינט הקודם. הביא לשולחן יצירתיות והיגיון בריא. לפיד מראש מוותר על זה. לא ברור ואפילו מוזר”.

היא הוסיפה: “ועוד מילה על לפיד – הוא שואף לראשות ממשלה אבל מתייחס לאחד המשברים הבריאותיים והכלכליים הגדולים שהיו פה כאילו זה בכלל לא נוגע לו. אין לו מה לתרום? החלטות שיתקבלו לא יהיו קשורות באופן ישיר או עקיף לתחומים שכן מעניינים אותו? תמוה מאוד”.

איש התקשורת ינון מגל: “זוהי דוגמה נוספת מדוע לפיד אינו ראוי/כשיר להיות רוה”מ. עמידה בראש מדינת היהודים היא אחריות עצומה ודורשת ערכים וכישורים גבוהים. לפיד שוב הוכיח שאין לו את זה. המלך עירום וחשוב לאמר זאת”.

איש התקשורת אריאל שנבל צייץ בהומור: “חברים וחברות יש עכשיו קבינט קורונה בירושלים וראש הממשלה לבד אף אחד מהמוזמנים לא הגיע מי שיכול ללכת לשמח אפילו כמה דקות זו תהיה ממש מצווה”.

איש התקשורת אראל סגל השיב לו: “א-צענטר”.

איש התקשורת שמעון ריקלין: “ראש ממשלה אחד לא מופיע לשום דיון על הקורונה. ראש הממשלה השני יודע להוציא אותנו מהקורונה תוך 5 שבועות. פייר אני לפעמים מנסה להבין איך הגענו למצב ששני הליצנים הללו מובילים אותנו ולא מצליח”.

בהמשך צייץ: “גם שר האוצר ליברמן לא משתתף בישיבות קבינט הקורונה. איפה ממשלת נתניהו שבאמת באה לעבוד. לעומת הממשלה הזו שבאה לעבוד עלינו בעיניים”.

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד:  “כמה דיבורים, כמה נאומים, כמה סיסמאות וספינים, כמה צילומי יח”צ, כמה תארים וכיבודים – ומה מתברר בסוף? אפס. אפס נוכחות בישיבות קבינט הקורונה, אפס אחריות ואפס תוצאות – והמון תירוצים חוסר ודאות עולמי.

“החלטות כבדות על חיי אדם, הכלכלה והמדינה. והצמד ליברמןלפיד לא טורח להגיע לדיונים. אפילו לא אחד”. 

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

ח”כ אופיר סופר מהציונות הדתית: “העדרותם של ליברמן ולפיד מישיבות קבינט הקורונה מעידה עד כמה הממשלה היא ממשלת הפקרות. ראשי הממשלה הזאת הם אנשים שלא באו לעבוד למען הציבור. ליברמן, לפיד ובנט לא פעלו בכנסת ולא נכחו בוועדות. עכשיו מסתבר שגם מהממשלה הם בגדר נעדרים – חבורה של מופקרים. ואיפה בנט שלא דורש מהם להגיע?”

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות