בשו”ט: היולדת בת ה-38 שאושפזה במצב קריטי נותקה ממכשיר האקמו

היולדת, בת 38 מאשקלון, שלא הייתה מחוסנת, נותקה ממכשיר האקמו אליו הייתה מחוברת 10 ימים • בית החולים: "הבוקר מצבה השתפר, היא נותקה בהצלחה מהמכשיר וכעת ממשיכה בהליך ההחלמה בבית החולים"
תמי גיל
כ"ז אב התשפ"א / 05.08.2021 11:47

חדשות טובות מוולפסון: היולדת בת ה-38 מאשקלון שלא חוסנה והגיעה בשבוע שעבר במצב קריטי אל בית החולים, לאחר שעברה לידת חירום בבית חולים ברזילי, נותקה היום (חמישי) ממכשיר האקמו אליו הייתה מחוברת במשך כ-10 ימים – ומצבה משתפר.

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

מבית החולים נמסר: “הבוקר מצבה השתפר, היא נותקה בהצלחה מהמכשיר וכעת ממשיכה בהליך ההחלמה בבית החולים. נציין כי היולדת לא הייתה מחוסנת”.

כפי שדווח בחרדים 10, היולדת, אמא לחמישה ילדים,  לקתה בתסמינים קשים של נגיף קורונה, והגיעה לבית חולים ברזילי בשבת שעברה, בעקבות הידרדרות במצבה – ושם נאלצו לבצע לידת חירום.

לאחר הלידה התדרדר מצבה עוד יותר – והיא הועברה אל בית החולים וולפסון במצב קריטי, אחרי שחוברה למכשיר אקמו, ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ כללי עם אי ספיקה נשימתית, עקב דלקת ריאות שנגרמה מנגיף הקורונה..

אחותה סיפרה בשבוע שעבר ל’איציק זוארץ מ’כאן חדשות’, כי היולדת לא התחסנה, כיוון שהיא “היא לא האמינה בחיסונים וטענה שהקורונה לא מסוכנת”.

“היא במצב קריטי, במצב של סכנת חיים אבל היא מקבלת טיפול טוב ונקווה שיהיה לנו סיפור הצלחה”, אמרה האחות. “היא חולת קורונה שהסתבכה, עוד לפני הלידה לא הרגישה טוב”.

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

האחות הפצירה: “אני מבקשת שכולם ילכו להתחסן ויתפללו לשלומה של נועה אפרת בת תקווה. יש לה ארבעה ילדים בבית ותינוקת קטנה שהיא עוד לא ראתה”.

במרכז הרפואי וולפסון מאושפזים סך הכל 42 חולי קורונה: 16 חולים במצב קשה וקריטי, מתוכם 8 מונשמים, 10 במצב בינוני, 16 במצב קל.

מדד עומס 62 נקודות כעת. הגיל הממוצע של חולים קשים וקריטיים – 69.4. מתוך המאושפזים 72% מחוסנים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות