גנץ יפרק את הממשלה ויחבור ל’גוש נתניהו’? זה מה שחושב אריה דרעי

יו"ר ש"ס בראיון לגל"צ על התנהלות הממשלה מול הקורונה: "מקווה שעכשיו כל מי שצעקו לנו שנכשלנו, או שאמרו שכל השיקולים שלנו פוליטיים, שיתביישו" • על היעדרות השרים מהדיונים: "פשוט בושה וכלימה. איך אפשר לקבל החלטות כשאתה שולח פקידים? לנו לא היה יום ולא לילה"
חרדים 10
כ"ז אב התשפ"א / 05.08.2021 11:10

יו”ר ש”ס, אריה דרעי, התייחס הבוקר (חמישי) בראיון לגל”צ להתנהלות הממשלה מול הקורונה – ומתח ביקורת חריפה.

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

“מקווה שעכשיו כל מי שצעקו לנו שנכשלנו, או שאמרו שכל השיקולים שלנו פוליטיים, שיתביישו ויבינו שהתמודדנו עם המגיפה בכל הרצינות”, אמר דרעי.

הוא הוסיף: “הם מתנהלים בציניות. שרת התחבורה אומרת שהרכבת מנתב”ג לא תיסגר למרות שכל המבודדים עולים שם. שר הבריאות הולך לקצר תורים לשינוי מין במקום ללכת למחלקת קורונה”.

על החשיפות של ‘כאן חדשות’, לפיהן השרים יאיר לפיד ואביגדור ליברמן לא השתתפו באף דיון מדיוני קבינט הקורונה  – אמר דרעי: “זו פשוט בושה וכלימה. איך אפשר לקבל החלטות כשאתה שולח פקידים? לנו לא היה יום ולא לילה. ירדנו לשטח, לאנשים. ליברמן מאוד רצה לקצץ בקצבאות של הילדים, אבל עבאס הטיל וטו על זה. בכל מקרה, התקציב לא רלוונטי כי הממשלה תצטרך לתת עכשיו תשובות לסגר”.

על האפשרות ששר הביטחון, בני גנץ, יחבור ל’גוש נתניהו’ בהצעת אי-אמון שתביא להפלת הממשלה ולהקמת ממשלה חלופית – השיב דרעי: “לא חושב שגנץ יהיה שותף להפלת הממשלה, אבל אם היא תיפול אז הכל פתוח. ולא רק הוא”.

בראיון עם העיתונאית מורן אזולאי ב-ynet, נשאל גנץ מפורשות האם כצעד מונע בחירות יסכים להיות מועמד גוש נתניהו בהצבעת אי אמון קונסטרוקטיבי.

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

תשובתו הייתה: “ביום שארגיש שהממשלה הזאת לא מתפקדת, אשקול את צעדיי”.

על שאלת המשך: אז אתה לא שולל שתהיה מועמד גוש נתניהו? – השיב: “אני שואף להיות ראש ממשלה. כרגע בנט מתפקד טוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות