הברזות השרים הבכירים מקבינט הקורונה: גם השר ליברמן לא מגיע

לאחר החשיפה אמש, לפיה שר החוץ יאיר לפיד לא הגיע לאף ישיבה מישיבות קבינט הקורונה, היום נחשף: גם שר האוצר אינו משתתף בהן • ליברמן בתגובה: מיניתי את השר חמד עאמר כנציג מטעמי
חרדים 10
כ"ז אב התשפ"א / 05.08.2021 10:32

קורונה? לא מעניין: גם שר האוצר אביגדור ליברמן לא משתתף בישיבות קבינט הקורונה.  כך פורסם הבוקר בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב.

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

כמו שר החוץ יאיר לפיד, גם שר האוצר ליברמן חייב על פי חוק להיות חבר בקבינט, אולם מעדיף להיעדר מהישיבות – למרות שהחלטות קבינט הקורונה הן דרמטיות מבחינה כלכלית ותקציבית.

מטעם שר האוצר נמסר בתגובה:  “מינה את השר במשרד האוצר, חמד עמאר, לנציג בקבינט הקורונה בזמן בניית התקציב וחוק ההסדרים ואישורם בממשלה. כמו כן גם הדרג המקצועי של משרד האוצר נוכחים בישיבות הקבינט ולוקחים חלק פעיל בהחלטות. שר האוצר נשאר מעודכן לאורך כל הדרך ושותף בהחלטות שרלוונטיות למשק ולכלכלת ישראל”.

אמש נחשף ב’כאן חדשות’ כי שר החוץ יאיר לפיד לא השתתף בשום ישיבה של קבינט הקורונה, גם באלה שעסקו בעניינים הקשורים למשרד החוץ.

בעקבות הפרסום, לפיד דחה את הביקורת על היעדרותו ואמר כי אינו צריך להשתתף בדיונים האלה משום שהם אינם בתחומי עיסוקו או התמחותו.

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

בהודעה שפרסם כתב לפיד, כי קבינט הקורונה הוא גוף המקבל החלטות ולכן רצוי שהרכבו יהיה קטן ורלוונטי ככל האפשר. “עדיף ששר התיירות ישתתף בדיונים משום שלהחלטות הקבינט השפעה ישירה על ענף התיירות”.

לפיד הוסיף: “גם כראש הממשלה החליפי אין צורך שאשתתף בדיונים, משום שיש ראש ממשלה אחד במדינת ישראל ושמו נפתלי בנט. הוא מנהל מצוין את משבר הקורונה – בקור רוח ובגישה מאוזנת, תוך שהוא מקשיב לגורמי המקצוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות