בחיזבאללה ניסו להרוס את ‘בין הזמנים’? צה”ל ירה עשרות פגזים

ירי הרקטות מלבנון הפתיע את אלפי המטיילים ב'בין הזמנים' והחופש הגדול בשמורות הטבע ואתרי הנופש בצפון, אך רבים מהם בחרו להמשיך בשגרה • במערכת הביטחון מעריכים: ירי הרקטות בוצע בידי ארגונים פלסטינים • צה"ל תקף בשלושה גלים: התגובה הישראלית לא הסתיימה
חיים טוויל
כ"ו אב התשפ"א / 04.08.2021 20:04

מתיחות בגבול צפון: לאחר הירי של שלוש רקטות מלבנון אל קריית שמונה, ותקיפת כוחות צה”ל היום (רביעי) בשלושה גלים עם עשרות פגזי ארטילריה – במערכת הביטחון מעריכים שארגונים פלסטינים הם שאחראים לירי לישראל.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, ההערכה היא שעל רקע חוסר המשילות בלבנון, ייתכן שירי הרקטות בוצע גם בלי אישור מחיזבאללה. זאת  בניגוד לתפיסה של השנים האחרונות, שכל פעולה צבאית בדרום לבנון מתבצעת רק לאחר אישור של ארגון הטרור.

בצה”ל הבהירו שהתגובה לירי מצד ישראל עדיין לא הסתיימה.

ירי הרקטות לעבר הגליל העליון התרחש בשעה שאלפי ישראלים מטיילים ב’בין הזמנים’ והחופש הגדול בשמורות הטבע ואתרי הנופש בצפון. למרות שהנופשים הופתעו מהירי, רבים מהם החליטו להמשיך בחופשה כאילו לא אירע דבר.

עו”ד סיגל לביא ובעלה ליאור, תושבי קרית מוצקין, אמרו ל’ישראל היום’. “מאוד דאגנו ונלחצנו כששמענו את האזעקות והבומים ככה פתאום באמצע היום והבנו שהיו גם נפילות.

“התושבים ובעלי העסקים המקומיים דאגו להרגיע אותנו וכשראינו שכולם חוזרים לשגרה, כאילו כלום לא קרה. המשכנו בטיול שלנו שהיה מאוד מהנה על אף הנסיבות. בהיעדר אפשרות לנפוש בחו”ל מומלץ להגיע לצפון המקסים והמלבב שלנו”.

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

מאיר אטיאס, תושב קרית שמונה, שהגיע עם משפחתו לשייט אבובים בגליל העליון, אמר ל’ישראל היום’: “עד שסוף סוף היה לנו צ’אנס לצאת כל המשפחה לטייל באזור סביבנו, נסראללה מנסה להרוס לנו. היינו בהלם כששמענו שנפלה רקטה בקריית שמונה.

“אני ואשתי שנולדנו וגדלנו בקריה רגילים לזה ולא מתרגשים, אבל יש בעיר ילדים ובני נוער שלא חוו מעולם אזעקות וקטיושות. הם מאוד נלחצו ונבהלו. גם אנחנו שקלנו להפסיק את הטיול, אבל כשהבנו שאין הנחיות מיוחדות של הצבא, החלטנו להמשיך כרגיל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות