דרעי: ‘מתחנן בפני בנט – תתיר לי הנדר ותפתח מה היה בפגישה’

אריה ריבקינד
|
כ"ה אב התשפ"א / 03.08.2021 18:42
יו”ר ש”ס הסביר היום במליאת הכנסת מה עמד מאחוריי התפרצותו אמש במליאה נגד נפתלי בנט, אותו כינה “חתיכת שקרן”: “אתמול התפרצתי שלא כמנהגי, נסחפתי. לא יכולתי להתאפק מול השקרים” • מתי הייתה הפגישה המדוברת בין השניים, ומדוע הוא מדבר על בנט מבלי לציין את תוארו?

אחרי השאגות במליאה:  יו”ר ש”ס, ח”כ אריה דרעי, חשף הערב (שלישי) במליאת הכנסת את הצביעות וההיתממות של נפתלי בנט.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

“אמש, האשמתי את בנט בדברי שקר”, אמר דרעי. “נפתלי בנט סיפר פה שהזמין אותי לביתו. היום נשאלתי, יכול להיות שאתה אריה דרעי הלוחם הגדול נגד הממשלה הזאת נפגשת עם נפתלי בנט?

“אני רוצה להעמיד את הדברים על דיוקם. הפגישה שנפתלי מדבר עלייה התקיימה ב-2 במאי – לפני שלושה חודשים, נפתלי היה בלחץ גדול יומיים לפני שהמנדט של נתניהו יסתיים. בנט ניסה לשכנע אותי שאין סיכוי להקמת ממשלת ימין והכי טוב שנתמוך בו ורק הוא יכול להיות ראש ממשלה. אמרתי לו שעדיין יש סיכוי להקמת ממשלת ימין וזה תלוי אך ורק בו, והוא זה שעלול לטרפד הקמת ממשלת ימין.

“ביקשתי מבנט כבר אז לחשוף את הדברים ולגלות לציבור מה אתה חושב. בנט, אני מתחנן אליך שתפר את הנדר שנדרתי לא לצטט מפגישות סגורות, כדי שאוכל לפרט מה היה שם. יצאתי בהלם. ספר לאנשים על החלום שהיה לך…”

הוא הוסיף: “השקר הגדול של בנט שאומר שאי אפשר היה להקים ממשלת ימין ושהחרדים מוזמנים לממשלה, גם אני הממלכתי והשקול לא יכולתי להתאפק”.

דרעי התנצל על הצעקות והסביר מה עמד מאחוריי התפרצותו נגד בנט, אותו כינה “חתיכת שקרן”.

“אתמול התפרצתי שלא כמנהגי, נסחפתי, אני חושב שנסחפתי מדי. אני לא נוהג לצאת אף פעם בהתקפות אישיות על אנשים. אבל השקר הזה שאי אפשר היה להקים ממשלת ימין, שהחרדים מוזמנים לממשלה ועוד ועוד שורה של שקרים בלי בושה, גם אני המתון והשקול שבדרך כלל שותק  ונוהג להתנהג באיפוק לא יכולתי להתאפק. זה ההסבר”.

לאחר שדיבר על בנט מבלי לציין את תוארו, הסביר דרעי:  “מספיק שאני אומר את שמו המלא בלי תוספות, זה כבר עבודה על המידות שלי…”

כזכור, בנט אמר אתמול, במהלך נאומו במליאה,  לאריה דרעי: “אריה יקר, ישבת אצלי בבית, אירחתי אותך כמו שצריך. נשמור מה שהיה שם, שם”.

מלשכת בנט סירבו להגיב.

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?