ביבי חילק ‘מדליות זהב’ לכישלונות הממשלה: ‘אתם בכיס של עבאס’

ראש הממשלה לשעבר תקף: "אזרחי ישראל משלמים מיסים כדי להשאיר אתכם בשלטון" • לגלג על ליברמן: "מגיע לו מדליה על הישג נדיר בהתעמלות קרקע, פליק-פלאק מרהיב" • עימות התפתח עם יו"ר רע"מ - שצעק לנתניהו: "הזמנת אותי ארבע פעמים לבלפור"
אריה ריבקינד
כ"ד אב התשפ"א / 02.08.2021 19:30

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף הערב (שני), בדיון 40 חתימות במליאת בכנסת, את מדיניות ממשלת בנט-לפיד-עבאס.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

“אם הייתה אולימפיאדה לכישלונות בינלאומיים, הממשלה הזאת הייתה משיגה לפחות  3 מדליות זהב. מדליית זהב לבנט על כישלון עולמי בקורונה, מדליית זהב ללפיד על כישלון עולמי מול איראן, ומדליית זהב לליברמן על כישלון עולמי בכלכלה.”

נתניהו רמז כי ממשל ביידן עלול להדליף מידע על פעילות ישראל נגד איראן: “האמריקנים יגיעו להסכם, יגידו שהוא שומר על הביטחון של כולנו ויגידו לנו לא לתקוף יעד כזה או אחר. והממשלה הזו שהתחייבה ל’אין הפתעות’ תמצא את עצמה בעימות עם ארה”ב או גרוע מכך.

“המידע שיימסר לאמריקה, יודלף לאמצעי תקשורת ובדרך זו יסוכלו פעולות הסיכול שלנו. זו הסיבה שבמשך העשור האחרון סירבתי לבקשות הנשיאים האמריקאים לכך שלא יהיו הפתעות. אף פעם לא הסכמתי להתחייב תמיד להודיע להם. מדובר כאן בעניין קיומי לישראל, ובו ייתכנו הפתעות וצריך לפעמים הפתעות. הפכתם אותנו למעיין מדינת חסות עם חובת דיווח. אם אין לנו עצמאות בנושא הזה, אין לנו עצמאות בכלל”.

נתניהו המשיך: “לליברמן מגיע מדליה על הישג נדיר בהתעמלות קרקע, פליק-פלאק מרהיב שארטיום דולגופיאט לא מסוגל לעשות – והוא מסוגל להרבה כפי שראינו. רק לפני כמה שבועות הוא אמר שלא יעלה מיסים. עכשיו הוא מעלה מיסים. העליתם את מחירי החשמל, התחבורה הציבורית, הארנונה, מחיר הלחם, הטלתם מס על רכישת מוצרים באינטרנט, מס על נטפליקס, מס על ביקור אצל רופאים, מס על שתייה קלה – עוד ועוד מיסים כדי לממן 53 מיליארד שקלים שהבטחתם למנסור עבאס כי אחרת אין לכם ממשלה.

“למה אזרחי ישראל צריכים לשלם את המחיר הזה, את מס עבאס, רק כדי להשאיר אתכם בשלטון?”

יו”ר רע”מ ‏מנסור עבאס צעק לנתניהו: “הזמנת אותי ארבע פעמים לבלפור”.

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

נתניהו השיב לו: “מעולם לא הייתי מוכן להקים ממשלה שתלויה בתמיכה אקטיבית שלכם או בהימנעות. אתם מעוותים את הדבר כי אתם צריכים להצדיק את מה שלא ניתן להצדיק. וזה בזמן שיש רשת ביטחון נוספת על ידי המשותפת. אני לא הייתי מוכן לעשות את זה, אחרת אנחנו היינו יושבים פה ולא אתם”.

נתניהו הוסיף: “זה תקציב נעדר בשורות, זה תקציב של גזירות. בשביל זה הקמתם ממשלה, בשביל תקציב כזה? זה מראה או שאתם לא מבינים שום דבר בכלכלה או שאתם בכיס של עבאס. אין ספק שהממשלה הנוכחית היא שיאנית עולמית בכישלונות. כל כך הרבה כישלונות בזמן כל כך קצר. כולם רואים שהקמתם ממשלה עם גורמים אנטי ציוניים ואתם תלויים בעבאס שהוא ראש הממשלה האמיתי ובמשותפת שהיא רשת הביטחון שלכם ועליהם אתם סומכים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות