וואו! דרעי התפרץ על בנט: “אתה חתיכת שקרן, אתה משקר” • צפו

במהלך דיון 40 חתימות במליאת הכנסת התפתח עימות חריף בין נפתלי בנט לאריה דרעי: "אתה שקרן אתה משקר. אתה בשביל להיות ראש ממשלה עשית הכל" • ומה היה בבית של בנט ברעננה?
אריה ריבקינד
כ"ד אב התשפ"א / 02.08.2021 19:06

נפתלי בנט משתתף היום (שני) בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת בנושא “מחדלי הממשלה בשמירת האינטרסים הביטחוניים והמדיניים של מדינת ישראל והפקרת מורשת ישראל”.

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

בנט אמר בנאומו: “אתמול קרה משהו שלא קרה מזה כמה שנים, העברנו תקציב בישראל, לא ישנתי 36 שעות אבל באותם 36 שעות עשינו מה שלא עשיתם 36 חודשים. ימין זה לא שנאת השמאל, זה אהבת הארץ. ימין אמיתי מקדש את שם השם ולא מחלל את שם השם. השמאל אוהב את עם ישראל לא פחות מהימין. הקו שראינו פה בשעה האחרונה שמנסה בכוח לייצר את הקיטוב, זה בדיוק מה שפירק את המדינה הקודמת שלנו”.

בנט הוסיף: “מה זה ישראל הראשונה והשנייה? יש ישראל אחת, מאוחדת. מספיק עם זה. אני בטוח שזה מסיבות פוליטיות ולא מעלה על דעתי שאתם מאמנים למה שאתם אומרים. אף אחד פה לא אוחז במונופול לא על מורשת ישראל, על היהדות, על הלאומיות. אף אחד פה לא יטיף לי על אהבת ישראל. תלמדו ממנחם בגין, אשכנזים ספרדים, כולנו יהודים. אז אתם באים לפצל, למה זה מועיל?”

עימות חריף המיוחד התפתח בין בנט לאחר דרעי. בנט הגיב לו: “אריה היקר, ישבת אצלי בבית, אירחתי אותך כמו שצריך, נשמור מה שהיה שם…”

דרעי: “יש לך מזל שאני שומר…”

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

בנט: “אם זה היה תלוי בכם היינו לא בתקציב אלא בבחירות חמישיות. אם הייתם מעבירים תקציב הייתם בממשלה, בחרתם לא להעביר תקציב כי המטרה לא הייתה טובת המדינה אלא פוליטיקה, שלוש שנים מסיבות לא ענייניות ישראל התנהלה בלי תקציב”.

במהלך הנאום התפרץ יו”ר ש”ס על בנט: “אתה שקרן, אתה משקר. אתה בשביל להיות ראש ממשלה עשית הכל. אתה חתיכת שקרן. אתה משקר”.

צפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות