דרעי: ליברמן רומס עם כוס יין לבן ביד • פורר עקץ: נוריד מחיר הבצל

דרעי תקף בישיבת הסיעה: "ממשלת מדושני העונג של בנט לפיד וליברמן אישרה את 'התקציב הלבן'. מטילים מס על משפחות ברוכות ילדים שקונות לכבוד שבת שתייה מתוקה" • שר החקלאות: "מי שמוכן שילדים בישראל לא יאכלו ענבים בקיץ שייטול קורה מבין עיניו"
יוני גרין
כ"ד אב התשפ"א / 02.08.2021 18:37

יו”ר ש”ס ח”כ אריה דרעי תקף היום (שני) בישיבת סיעת ש”ס את תקציב המדינה שאישרה ממשלת בנט-לפיד-עבאס – ואת שר האוצר אביגדור  ליברמן.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

“היום ממשלת מדושני העונג של בנט לפיד וליברמן אישרה את ‘התקציב הלבן'”, אמר דרעי בפתח הישיבה. “כששר האוצר ליברמן מסתובב אל תוך הלילה במסדרונות הממשלה עם כוס יין לבן ורומס בדרך את האנשים החלשים ביותר בחברה – את נוסעי התחבורה הציבורית בפריפריה, את הקשישים והחולים שנזקקים לביקור רופא, ואת המשפחות ברוכות הילדים שלא יהיה להם לחם להביא הביתה בגלל הגזרות החדשות.

“ממשלת מדושני העונג חזקה על חלשים, בגלל זה הם מטילים מס על משפחות ברוכות ילדים שקונות לכבוד שבת שתייה מתוקה, במקום להטיל מס על שתייה שמזיקה הרבה יותר כמו ויסקי, ודקה יקרה, יין לבן”.

לדברי דרעי, “המכנה המשותף לכל הגזרות והעלאת המיסים הם שמי שישלם את המחיר שלהם הם השכבות החלשות ואנשים שאין להם. הם מעלים את מחירי החשמל, מחירי התחבורה הציבורית, הלחם, מטילים מס על ביקור רופא, על שתיה מתוקה ועל מוצרים חד פעמיים. הם פוגעים גם בחקלאים במקום לקחת מאלה שיש להם ולהטיל מס עזבון, מיסוי על מוצרי יוקרה, ומס על רווחי העתק של חברות הענק”.

דרעי הוסיף: “לא רק זה – עכשיו הממשלה רוצה שאנחנו, אנשי הפריפריה, גם נשלם להם על הזכות להיכנס למדינת תל אביב שלהם. זו ממשלה שמנותקת מהעם ותקציב נגד העם. זה התקציב הכי אנטי חברתי שעבר מזה שנים ארוכות”.

דרעי הוסיף: “רק אדם כמו בנט, שמסוגל להתנתק מהמצביעים שלו ומכל ההבטחות שלו בלי להסתכל לאחור, יכול לעמוד בראשות ממשלה שמעבירה תקציב כזה מנותק מעם ישראל ומהצרכים שלו. הממשלה הזאת מחריבה היום את ההישגים הגדולים שהבאנו לפריפריה בכל השנים האחרונות”.

דרעי הבטיח: “נפעל בכל כוחנו לסכל את התקציב ואני מתחייב שגם אם חלילה הגזרות האלו יעברו, אנחנו נבטל אותם ביום הראשון כשנחזור לשלטון”.

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

מי שהשיב לדרעי היה שר החקלאות, עודד פורר – שצייץ: “אריה, אל תדאג, ברפורמה בחקלאות גם נוריד את מחירי הבצל, כדי שתוכל להשתמש בו שוב כדי להזיל את דמעות התנין שלך”.

הוא הוסיף: “מי שמנע העברת תקציב מדינה בשנים האחרונות, כשהוא מדושן עונג ושיכור מהשילטון – הוא שפגע בשכבות החלשות. מי שמוכן שילדים בישראל לא יאכלו ענבים בקיץ שיטול קורה מבין עיניו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות