שקד: ‘אם עבאס יאיים שמבצע בעזה יפרק הממשלה – אז נפרק’

שרת הפנים בוועידת הקיץ של בשבע וערוץ 7 על חילוקי הדעות מול רע"מ: "אנחנו מנסים לנהל את המדינה והם מחויבים להסכם הקואליציוני" • ומה דעתה על השרה שאשא ביטון?
חרדים 10
כ"ג אב התשפ"א / 01.08.2021 12:13

שרת הפנים איילת שקד אמרה היום (ראשון) ב’וועידת הקיץ של עיתון בשבע’ ואתר ערוץ 7, לאירועים האחרונים במערכת הפוליטית, בהם מספר אירועים של חילוקי דעות מול רע”מ.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

שקד התייחסה לאפשרות שישראל נגררת למבצע צבאי ומפלגת רע”מ מאיימת להפיל בעקבות כך את הממשלה.

“אז אין ממשלה”, אמרה. “האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל הם מעל הכל וגם האינטרסים הלאומיים. אם יהיה צורך מבצעי לצאת למבצע צבאי בעזה ומנסור עבאס יאיים שיציאה למבצע משמעותה סופה של הממשלה – לא נהסס ונצא למבצע בעזה ופשוט לא תהיה ממשלה”.

על המאחז הלא חוקי חאן אל אחמר – אמרה שרת הפנים, כי יש צורך לפנות אותו אך לגיטימי שהדבר לא יקרה בשבועות הראשונים לכהונת הממשלה. “אני גם היום חושבת שאת חאן אל-אחמר צריך לפנות. יש הרבה דיסאינפורמציה בתקשורת בנוגע לאירועים מסוימים בחודש האחרון, אנחנו מנסים לנהל את המדינה. ורע”מ מחויבת להסכם הקואליציוני”.

שקד אמרה: ”המאבק בקורונה והעברת התקציב הן המשימות העיקריות שלנו לחודשיים הקרובים. אנחנו חיים במדינה שבה שלש שנים לא היה תקציב ואנחנו פועלים לתקן את זה”.

באשר למדיניות הממשלה – אמרה שקד: ״אנחנו חושבים שלא צריך לשתק את המדינה בגלל מגיפת הקורונה, אלא ללמוד לחיות איתה ולכן החליט ראש הממשלה לחסן חיסון שלישי. אנחנו המדינה הראשונה בעולם”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

השרה שקד התייחסה לסערה סביב דעותיה של השרה שאשא ביטון ואמרה: “אין מכחישי קורונה בממשלה. יש מדיניות שונה ממה שהיה וראש הממשלה מתווה מדיניות של חיים לצד הקורונה״.

שקד הוסיפה: “אני חושבת הפוך מהשרה ביטון וחושבת שצריך לחסן את הילדים בבית הספר. זה בסדר שיש דעות אחרות בממשלה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות