גופות הנספים ב’אסון המטוס’ יובאו לקבורה לפני שבת בלונדון וארה”ב

גופות שלושת הרוגי אסון התרסקות המטוס הקל בקרפטים שבמערב אוקריאנה, המריאו בטיסות מיוחדות מקייב לקבורה באנגליה וארצות הברית. חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים המטוס עם ארונו של
נתן פרל
כ"א אב התשפ"א / 30.07.2021 14:15

גופות שלושת הרוגי אסון התרסקות המטוס הקל בקרפטים שבמערב אוקריאנה, המריאו בטיסות מיוחדות מקייב לקבורה באנגליה וארצות הברית.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

המטוס עם ארונו של הבחור הרשי ווייס ז״ל מלונדון ינחת היום (שישי) בסביבות השעה 17:30 (שעון מקומי) באנגליה.

המטוס עם ארונותיהם של החתן עמרם פרומוביץ ז”ל ממונסי, ואליעזר בריל ז”ל מוילאמסבורג ינחת בהמשך היום בניו יורק.

שלושת ההרוגים יובאו לקבורה לפני כניסת השבת.

חיים וינגרטן, ראש אג”מ זק”א: “לאחר מאמצים רבים של היחידה הבינלאומית בזק”א, בשיתוף פעולה חוצה יבשות של נציגי זק״א בישראל, ארצות הברית, לונדון ואוקראינה, יחד עם שליחי חב”ד באוקראינה, השגנו ויתור על נתיחה שלאחר המוות ואישור לשחרור לקבורה של גופות שלושת בחורי הישיבה שנהרגו בהתרסקות המטוס באוקראינה.

“דקות בודדות מקבלת הדיווח במוקד זק”א בישראל, כבר יצא לזירה צוות מקומי של מתנדבי זק”א מאוקראינה לטפל בכבוד המת ובממצאים בזירה הקשה.

“גופות ההרוגים מועברות מקייב ללונדון בטיסה פרטית ומשם שניים מהם יועברו במטוס מסחרי לארצות הברית – טיסות שארגן איש החסד מנכ״ל ‘Hatzolah air’ אלי רואו, שנרתם לסייע להבאת הנפטרים לקבורה במהירות האפשרית”.

נציג זק״א באוקראינה, יוסף אסמן, שפיקד על האירוע: ״הלב נשבר, שלושה בחורים צעירים שנקטפו בדמי ימיהם באירוע כל כך טראגי. במאמצים רבים ובמרוץ נגד השעון השגנו את כל המסמכים הנדרשים, הפכנו עולם כדי למנוע פגיעה מיותרת בכבוד המת, כשטיפלנו בכל הנדרש מול הרשויות באוקראינה, שגרירות ארה״ב ובריטניה ונציגי המשטרה, בכדי לזרז את כל תהליך שחרור הנפטרים ולהטיסם לביתם לקבורה עוד לפני כניסת השבת”.

דובי ויסנשטרן, מנכ״ל ארגון זק״א: “נפעמתי לראות את כלל מתנדבי זק”א, שליחי חב״ד והרבנים שנרתמו וסייעו לטיפול באסון הכבד. ארגון זק״א אמון על כבוד המת והצלת חיים ברחבי העולם באמצעות צוותים מסורים שפרוסים וזמינים לסייע במהירות בכל נקודה בעולם.

“בזכות פעילותם של נציגי זק״א, שליחי חב״ד ואנשי חסד, המשפחות יוכלו לקבור את יקיריהם עוד לפני כניסת השבת”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

שלושת בחורי הישיבה נהרגו ביום רביעי כשמטוס קל עליו טסו, התרסק לתוך וילה פרטית ליד הכפר שפריבצי במחוז קולמיה שבהרי הקרפטים במערב אוקראינה. גם הטייס נהרג בהתרסקות המטוס.

התאונה האווירית התרחשה בסביבות השעה 13:40 שעון מקומי. עשרה צוותי כיבוי הוזעקו למקום, ועל פי הדיווחים השריפה הקטלנית כתוצאה מההתרסקות כובתה עד השעה 13:58.

בחורי הישיבה והטייס נהרגו במקום.

הכפר שפרבצי ממוקם בסמוך לגבולות עם רומניה, מולדובה, סלובקיה והונגריה.

שלושת בחורי הישיבה, חסידי ויז’ניץ וסאטמר, שלמדו בישיבת מיר בירושלים, יצאו ביום שלישי שעבר לטיול ‘בין הזמנים’ באוקראינה. הם היו חלק מקבוצת בחורים מישיבת מיר בירושלים שיצאה לביקור בקברי צדיקים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות