‘מוטב מאוחר מאשר אף פעם’: ביבי קיבל חיסון שלישי ותקף את ביטון

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה חוסנו בבית החולים שיבא. "הדרך היחידה לעצור את הווריאנט וחבל שביזבזו חודש", אמר, "פעם שלישית גלידה". נתניהו תקף בחריפות את שאשא ביטון: "לצערי בגלל תפיסות כאלה ירדנו מקצה הפירמידה"
אריה ריבקינד
כ"א אב התשפ"א / 30.07.2021 13:39

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו קיבלו בצהרים (שישי) את החיסון השלישי נגד הקורונה במרכז הרפואי  ‘שיבא’ תל השומר.

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

נתניהו אמר: ״אני רוצה להודות לפרופ׳ קרייס וצוות המסור של תל השומר על כך שאתם נותנים לנו את החיסון השלישי”.

נתניהו הוסיף: “זה למעלה מחודש וחצי שאני קורא להביא את החיסונים שהזמנתי כראש ממשלה ושמדינת ישראל שילמה עליהם כבר אז. זאת הדרך היחידה לעצור את התפשטות הוריאנט. חבל – בזבזו חודש שלא לצורך עם מחירים יקרים.

“בכל זאת, מוטב מאוחר מאשר אף פעם. אני שמח שהצוות של משרד הבריאות חושב כמוני ומתחילים את התהליך החשוב הזה. אני מציע לכולכם – לכו להתחסן. פעם שלישית – גלידה”.

על עמדתה של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון אמר: “את רצינית? צריך לחסן גם את המבוגרים וגם את הצעירים. אנחנו עשינו את זה ובגלל זה יכולנו להוריד את המסכות ולצאת ראשונים בעולם מהקורונה. לצערי בגלל תפיסות כאלה ירדנו ובגלל חוסר מעש וקשב – ירדנו מאחד המקומות הראשונים בעולם במדד בלומברג למקום 17 בשישה שבועות! ירדנו מקצה הפירמידה למטה”.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

נתניהו הוסיף ותקף: “אם ימשיכו עם התפיסות האלה, נמשיך להידרדר. אני מציע ללמוד מההצלחה האמיתית שלנו, מה שעשינו, ההחלטות האמיצות שאני והממשלה בראשותי קיבלה – החלטות נכונות ואמיצות וטובות שהוציאו את ישראל מהקורונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות