מבקר הקולנוע: ‘להקת קופים חרדית, ארורים!’ • טיבי: “איכס, דוחה”

מבקר הקולנוע גידי אורשר, השתלח בצורה בוטה בחברי הכנסת החרדים: "מופע קולני שהוכיח שהם לא יותר מחיות פרימיטיביות.. חיות טורפות. ארורים יהיו!" • ח"כית ממרצ: "גזענות מכוערת ומיותרת" • יעקב מרגי: "ממתין לשמוע את הזעזוע באולפנים" • העיתונאי אמנון לוי: "איש דוחה. איכס"
אבי כץ
כ"א אב התשפ"א / 30.07.2021 13:23

ח”כ אחמד טיבי, ח”כ מיכל רוזין ממרצ העיתונאי אמנון לוי תקפו היום (שישי) את מבקר הקולנוע גידי אורשר, שכינה את הח”כים החרדים “להקת הקופים בכנסת”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, כתב אורשר: “להקת הקופים החרדית בכנסת התקהלה אתמול למופע קולני שהוכיח שהם לא יותר מחיות פרימיטיביות שלא השלימו את מחזור האבולוציה. חיות טורפות כי בעיקר בגללן (וכניעת נתניהו) נספרו בקדנציה של הממשלה הקודמת למעלה מ-6000 מתים מקורונה. ארורים יהיו!!!”

ח”כ אחמד טיבי מ’המשותפת’, הגיב בטוויטר: “איכס. גזעני ודוחה”.

חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ הלכה בעקבותיו: “מצטרפת לאחמד טיבי, גזענות מכוערת ומיותרת. זכותם המלאה של חברי, חברי הכנסת מהסיעות החרדיות, להביע את מחאתם על מדיניות הממשלה, בדיוק כמו שעשינו אנו שהיינו באופוזיציה”.

איש התקשורת אמנון לוי, הגיב: “מזעזע לחשוב שהאיש הדוחה הזה היה שנים בעמדת כוח בגל”צ. איכס”.

חבר הכנסת יעקב מרגי: “אני ממתין לאולפני הטלוויזיה הערב ומהדורות החדשות ברדיו. רוצה לשמוע את הזעזוע התנערות וגינוי. ואבחן מה יותר חמור הביטוי ילדה קטנה או שלל ביטויי השנאה וההסתה של עלוב נפש זה”.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

אין זו הפעם הראשונה שאורשר משתלח בלשונו כנגד ציבור בישראל.

לפני חמש שנים הוא הושעה מגל”צ, לאחר שהתעוררה סערה ציבורית בעקבות פוסט נגד מזרחיים – בו כתב, בין היתר: “לכל הזווידות והכחלונים, הש”סניקים מחד והקשת המזרחית מאידך והיללנים המקצועיים מן המזרח, בפעם הבאה שיהיה לכם התקף לב, ותרו על הצנתור ושימו רגל של תרנגולת על הראש – תרופת הסבתא שלכם”.

מאוחר יותר הוא פרסם פוסט התנצלות וחזר לתפקידו בתחנת הרדיו הצבאית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות