‘יש ראש הממשלה צעיר, אז מצאו נשיא מתבגר ורעייתו’, התבדח בוז’י

נפתלי בנט התלווה לנשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל בקבלת המנה השלישית • בנט: "יש מצווה חדשה - חסן את אביך ואמך למען יאריכון ימיהם"
תמי גיל
כ"א אב התשפ"א / 30.07.2021 11:52

הקמפיין של נתניהו הצליח: נשיא המדינה יצחק הרצוג ונפתלי בנט פתחו הבוקר (שישי) את המבצע לקבלת החיסון השלישי נגד נגיף הקורונה, בבי”ח ‘שיבא’ בתל השומר.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

נשיא המדינה ורעייתו, מיכל הרצוג, קיבלו יחד את החיסון השלישי.

באירוע השתתפו גם מנכ”ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא, מנהל בית החולים שיבא תל השומר, פרופ׳ יצחק קרייס, וצוות בית החולים.

לאחר מכן, קיים ראש הממשלה מפגש עם מומחים בבית החולים שיבא, בהשתתפות: פרופ׳ ארנון אפק, פרופ׳ גליה רהב, פרופ׳ גילי רגב, פרופ׳ גדי סגל, ד”ר איתי פסח, ד”ר שרון עמית, ד”ר גליה ברקאי וגורמים נוספים.

בהצהרה לתקשורת אמר בנט: “בוקר טוב לכולם, אנחנו יוצאים לדרך. אנחנו יוצאים למבצע החיסונים כדי לשמור על המבוגרים במדינת ישראל. מהיום יש מצווה חדשה: ‘חסן את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיהם’. אדוני הנשיא, תודה שאתה מוביל. כולנו אחריך. בהצלחה גדולה”.

הנשיא הרצוג התבדח: “יש לנו ראש ממשלה צעיר שלא יכול להתחסן, אז מצאו נשיא מתבגר ואת רעייתו לחיסון ראשון. הצעד שעושים היום הוא חשוב מאוד למען הסולידריות החברתית במדינת ישראל. זו הושטת יד לאחר ולאחרת, שאכפת לנו מהם ואנחנו לא רוצים שיידבקו ויחלו”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

הוא הוסיף: “הווירוס הזה קטלני. אי אפשר להתחמק ממנו ובסוף צריך לדאוג לכלל האוכולסייה. אם מסתכלים על חגי תשרי ועל האירועים שיתקיימו בעוד כמה שבועות, אני גאה שאנחנו המדינה הראשונה שמחסנת בחיסון שלישי. מאחל לעם ישראל בריאות טובה. תתייעצו עם רופא המשפחה ואל תהססו לדאוג להוריכם ולמשפחתכם. כשנעשה את המהלך הזה נוכל לאפשר חיים תקינים”.

בשעה 12:30 יגיע למרכז הרפואי שיבא גם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עם רעייתו שרה. השניים יקבלו גם הם את מנת החיסון השלישית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות