חבר מועצת העיר לשעבר שהעלים מיסים נשלח ל-3 חודשי מאסר בכלא

חיים דויטש, חבר מועצת העיר ניו יורק לשעבר, נידון לשלושה חודשי מאסר בפועל, לאחר שהודה בהעלמת מס בסך כ-82 אלף דולר • הוא הודח ממועצת העיר, ספג קנס של 5,500 דולר - ויחזיר את המיסים שהעלים, בתוספת ריבית
נתן פרל
כ"א אב התשפ"א / 30.07.2021 00:17

חיים דויטש, חבר מועצת העיר ניו יורק לשעבר, נידון היום (חמישי) לשלושה חודשי מאסר בפועל, לאחר שהודה בהעלמת מסים בסך כולל של כ-82 אלף דולר.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

דויטש, בן 52, הפר את שבועת כהונתו ואת החוק, כאשר הונה את מס הכנסה על הכנסותיו מעסקי הנדל”ן שלו, כאשר הציג הוצאות אישיות כהוצאות עסקיות.

דויטש, שייצג את ברוקלין, הגיש למס הכנסה דו”ח כוזב בשנת 2016. הוא הודה בחודש אפריל באשמה כי הגיש דוח מס כוזב לשנת המס 2015, והסכים להחזיר 82,076 דולר בתוספת ריבית.

הוא הודח ממועצת העיר כבר בחודש אפריל.

“דויטש הסתיר את הכנסתו העסקית האמיתית, כדי להימנע מתשלום חלקו ההוגן במיסים”, אמרה עורכת הדין אודרי שטראוס. “כראוי, דויטש נידון למאסר בגין התנהלותו הפלילית”.

מרגרט גארנט, נציבת מס הכנסה, אמרה: “נאשם זה משלם בצדק מחיר גבוה בגין הונאת המס שלו: הרשעה, אובדן מושבו במועצת העיר ניו יורק, שלושה חודשי מאסר, קנס של 5,500 דולר, והחזר המיסים שהוא חייב בתוספת ריבית”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

חבר המועצה לשעבר הביע חרטה על מעשיו ואמר כי מצא עבודה כמנהל בניין דירות בברוקלין, שם הוא אחראי על משימות אחזקה.

בעת הטיעונים לעונש הסנגור ביקש מהשופט להימנע מהטלת עונש מאסר בפועל וטען כי דוייטש סבל מספיק מכך שאיבד את מושבו במועצת העיר – וייאלץ למכור את ביתו, כדי לשלם את החוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות