הצהרת תובע נגד הצעיר שסחט רב קהילה: הצליח ‘ללכוד’ 8 גברים

צעיר בן 22, תושב אשקלון, פנה לרב קהילה בקריית מלאכי - ודרש אלפי שקלים • איים: אם לא תשלם - אפיץ שביצעת עבירות חמורות בקטינים • המשטרה חשפה את שיטת הפעולה של הסוחט: 8 גברים עמם הצליח החשוד לנהל התכתבויות, זומנו לחקירה בגין ההתכתבויות פסולות עם 'קטינה'
חיים טוויל
כ' אב התשפ"א / 29.07.2021 13:24

הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) בבית המשפט נגד צעיר בן 22, חייל  תושב אשקלון, לאחר שחקירה שניהלה נגדו המשטרה ביססה את החשד כי ניסה לסחוט באיומים כספים מעשרות אנשים ברשת האינטרנט. זאת, לאחר שהציג עצמו כנערה וניהל עמם התכתבויות פסולות.

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

ראשיתה של חקירת המשטרה בתלונה שהתקבלה במשטרה על ידי חסיד חב”ד, רב קהילה בעיר קריית מלאכי, לפיו יצר עמו קשר אדם שאינו מכיר, והחל לאיים עליו כי אם לא יעביר לידיו אלפי שקלים, יפיץ אודותיו מידע כי הוא ביצע עבירות של מעשים חמורים בילדים.

חוקרי תחנת קריית מלאכי, שהצליחו להתחקות אחר זהות החשוד, ביצעו תרגיל ‘עוקץ’, כאשר זומן לקבל את הכסף מהרב שנסחט – ועצרו אותו לחקירה שנמשכה לאורך השבועיים האחרונים.

החקירה הסתעפה לעשרות מקרים נוספים בהם פעל החשוד באותו דפוס פעולה.

על פי ממצאי החקירה, החשוד פעל בשיטתיות באתרי צ’אט תחת פרופיל של נערה קטינה, והצליח ‘ללכוד’ 8 גברים, מתוך כ-30 עמם יזם התכתבויות, שעברו מהר מאוד לשלב אינטימי, תוך שליחת תמונות והצעות – כל זאת תוך שמציג עצמו כנערה.

בשלב זה, על פי החשד,  החשד עבר לשלב הסחיטה, תוך שהוא מציג דרישת תשלום מאותם גברים, ואיים כי אם לא יענו לדרישותיו יפיץ את שמם ואת ההתכתבויות עם ‘הקטינה’ לכאורה.

במהלך החקירה הצליחו חוקרי המשטרה להגיע לזהותם של 8 גברים עמם הצליח החשוד לנהל התכתבויות, והם זומנו גם כן לחקירה לאור החשד שעלה נגדם בגין ניהול ההתכתבויות פסולות עם קטינה לכאורה.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית המשפט, במסגרת הארכת מעצרו עד למועד הצפוי להגשת כתב האישום על ידי הפרקליטות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות