‘נלכדה מתחת למכונית’ • טרגדיה: חרדית חצתה רחוב בב”ב – ונהרגה

 מרת חנה פוקס ע"ה, בת 56, נהרגה בתאונת דרכים קטלנית ברחוב סוקולוב בני ברק, מפגיעת רכב פרטי • בתחילה הוגדר מצבה בינוני, אולם, למרבה הצער, בהמשך הדרדר מצבה ולצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותה • המשטרה חוקרת
חיים טוויל
כ' אב התשפ"א / 29.07.2021 12:32

מרת חנה פוקס ע”ה, בת 56, נהרגה הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים קטלנית ברחוב סוקולוב בני ברק, כאשר רכב פרטי דרס אותה, בעת שחצתה את הכביש והיא נלכדה תחתיו.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

המנוחה ע”ה היא אשת הרה”ח רבי נפתלי פוקס, מחסידי ויז’ניץ מונסי בבני ברק.

כוחות הצלה שהוזעקו אל הזירה בשעה 09:34  העניקו לאישה,  שבתחילה הוגדר מצבה בינוני –  סיוע ראשוני, שלאחריו היא פונתה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה עם חבלת ראש. אולם, למרבה הצער, בהמשך הדרדר מצבה ולצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותה.

יעקב ישראל מלכה, חובש באיחוד הצלה: “בסיוע חובשים נוספים הענקנו בזירה סיוע ראשוני לפצועה שמצבה הוגדר בינוני. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים”.

פראמדיקית מד”א רות רז: “הפצועה שכבה על הכביש כשחלק מגופה לכוד מתחת לרכב. יחד עם כונני מד”א חילצנו אותה תוך כדי טיפול רפואי ראשוני. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא סובלת מחבלות בראשה ובפלג גופה העליון.”

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

מתנדבי זק”א תל אביב הגיעו לזירה, ניקו את הדם ואספו את הממצאים בזירת התאונה.

המשטרה פתחה הבוקר בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית. נהג הרכב נחקר על ידי בוחני המשטרה של מחוז ת”א, לבחינת נסיבות התאונה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חזרה בתשובה לציבור הבני ברקי
    29/07/2021 12:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אני גר באזור המרכז וכל פעם שאני נכנס לבני ברק אני מתפלל לה’ שאני לא אדרוס אף אחד. אנשים שם חוצים כבישים חוםשי בלי להסתכל ימינה ושמאלה.
    הציבור הבני ברקי צריך לעשות תשובה והתשובה צריכה להיות הפעם בשינוי התרבות הקלוקלת של אי-ציות לחוקי ההליכה והתנועה בכביש. עוברים על אחד האיסורים בתורה של “ונשמרתם מאוד לנפשותיכם”
    אני לא בא לקטרג, אני מדבר מפחד גדול על מה שקורה שם.

  2. ונשמרתם לנפשותיכם
    29/07/2021 13:11
    עידו
  3. עיריית בני ברק יש לה חלק בתאונות דרכים,היא חייבת מיידית להפוך את כל הסימונים של חציית הכביש לפסי האטה ולהוסיף פסי האטה במקומות מסוכנים,כמו רחוב השומר שחייבים שם פסי האטה ,תלמדו מגבעת שמואל הסמוכה כל הרחובות מלאים בפסי האטה,אם הולכי רגע ונהגים חסרי אחריות לפחות שהעירייה תהיי אחראית,