‘זה היה יכול להיגמר באסון ממש’: עדן הראל כמעט טבעה בנהר הירדן

אשת התקשורת הדתייה עדן הראל מספרת כיצד בנה החל להיסחף בזרם המים החזק בנהר הירדן, איך קפצה להציל אותו - וכמעט טבעה בעצמה • "תודה לשם ששמר עלי ברגע המאוד מלחיץ הזה. אבל אסור לסמוך על הנס"
חרדים 10
כ' אב התשפ"א / 29.07.2021 11:30

אשת התקשורת הדתייה עדן הראל סיפרה אתמול (רביעי) על הנס שהתרחש לה ולמשפחתה לאחר שבנה בן ה-10 והיא בעצמה נסחפו בזרם המים של נהר הירדן.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

“ישי, הבן שלנו בן ה-10, נסחף לזרם המים המאוד חזק בירדן, בהחלטה של שבריר שניה קפצנו פנימה, ילד מהמם בן 14 ואני לנסות ולתפוס אותו”, סיפרה הראל.

לפי דיווח של יהונתן גוטליב בערוץ 7, הנער בן ה-14 הצליח למשות מהמים את בנה של הראל, אך היא עצמה החלה להיסחף בזרם.

היא גוללה את רגעי האימה: “לא הספקתי, הוא כן ואני המשכתי להתגלגל במים ולהיסחף, עד שהאבא של אותו ילד קלט שאני במצב לא טוב בכלל וקפץ מהר לעזור לי.

“בנס גמור תפס אותי ואיזה סלע שעצר אותנו, ואחרי פירפורים רבים שלי בתוך המים הוא ייצב אותי. עוד ילדה נסחפה, וגם אותה הוא תפס. היה שם הרבה צעקות ולחץ”.

היא הוסיפה: “אני משתפת אתכם כי חייבים להיות הרבה יותר ערניים וזהירים. סמכנו על עצמנו שאנחנו חזקים ויהיה בסדר, ולא היה. זה היה יכול להיגמר באסון ממש. תודה לשם שהילדים של כולנו בריאים. תודה לשם ששמר עלי ועל כל האבות ברגע המאוד מלחיץ הזה. אבל אסור לסמוך על הנס”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

עדן הראל ובעלה, איש התקשורת עודד מנשה, חזרו בתשובה, ומקיימים ביחד הרצאות ושיעורים ואף מופע בו הם מספרים את סיפור חייהם.

לפני כשנה, באוקטובר 2020, החלה הראל להנחות את תוכנית האירוח ‘מדברים עם עדן הראל’, המשודרת בערוץ 20.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות