‘תגידי, מה לקחת?’: יאיר והליכוד לגלגו על ח”כ השכל לאחר המפלה

לאחר שהצעת חוק הקנאביס שהעלתה בכנסת נפלה, חברת הכנסת מ'תקווה חדשה' האשימה את הליכוד: מפלגה שאיבדה את דרכה" • יאיר נתניהו והליכוד לא נשארו חייבים והזכירו לה מי באמת הפיל את החוק
אבי כץ
כ' אב התשפ"א / 29.07.2021 01:23

חברת הכנסת שרן השכל מ’תקווה חדשה’, שנחלה היום (רביעי)  כישלון מחפיר לאחר שחוק הקנאביס שלה נפל במליאת הכנסת – האשימה את הליכוד במפלה, וחטפה חזרה.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

השכל תקפה את חברי הכנסת של הליכוד – וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: “לא היו לי ציפיות, מפלגה שאיבדה את דרכה וערכיה, תשקר לבוחריה רק כדי לגנוב קולות, ולא תמצמץ פעמיים כאשר ילדים קטנים נמצאים בסכנת חיים ממשית, תסמכו עליהם לעשות על גבם פוליטיקה קטנה”.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר, הגיב לה: “חחחחח חברי הקואלציה שלך הפילו את החוק! לא שזאת הבעיה המרכזית איתם ולא העובדה שהם חולמים על השמדת מדינת ישראל והקמת מדינת שריעה על חורבותיה”.

מפלגת הליכוד הצטרפה, ומפעיל החשבון הגיב לחברת הכנסת המובסת: “תגידי מה לקחת? הקואליציה שלך היא זו שהפילה את החוק אחרי שאת העלית אותו ללא תיאום. נביא חוק טוב יותר ונראה איך תצביעי”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

ואחד הגולשים כתב: “שרן, מועצת השורא דפקה לך את החוק, מה את רוצה מהאופוזיציה? הייתי יכול להישבע שאת מפחדת להגיד משהו על רע”מ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות