ההצעה הקוסמת של השר אלעזר שטרן לרבנים הראשיים – והתנאי

שר המודיעין אלעזר שטרן מבטיח לפעול למינוי הרב דוד לאו והרב יצחק יוסף לדיינים בביה"ד הגדול אחרי סיום כהונתם • ומה הוא דורש בתמורה? שיפעלו מיד לטובת מינויי רבנים מהציונות הדתית
חרדים 10
י"ט אב התשפ"א / 28.07.2021 18:34

שר המודיעין אלעזר שטרן מיש עתיד הציע לרבנים הראשיים לישראל להתמנות כדיינים בבית הדין הרבני הגדול לאחר סיום כהונתם – אך הציב להם תנאי: מינוי של רבנים ודיינים מקרב הציונות הדתית כבר בתקופה הקרובה. כך דווח הערב (רביעי) חזקי ברוך  בערוץ 7.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

לפי הדיווח, הצעת שטרן היא שהממשלה תתקן את החוק, כך שרבנים ראשיים שסיימו את כהונתם יוכלו להמשיך לכהן כדיינים בבית הדין הגדול.

הרבניים הראשיים משמשים כיום כדיינים בבית הדין הגדול מכוח היותם רבניים ראשיים, מבלי שעברו הסמכה דיינות.

בקואליציה יכולים לשנות את חוק הדיינים כך שגם רבנים ראשיים לשעבר יהיו בעלי סמכות לכהן כדיינים ואז שני הרבנים הראשיים יוכל להמשיך לשמש כדיינים בבית הדין הרבני הגדול, גם בעוד כשנתיים, כאשר יסיימו את כהונתם.

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מסחר
    29/07/2021 10:24
    חצקל
  1. …וזה לא נקרא..שוחד..כל מה שעושים הרשעים של ממששת השנאה..מקבל מיד אישור משפטי של הארכי מושחת מנדלבלוף.ובג”צ המושחתים..אבל אם היה מישהו מהימין נותן הצעה כזאת..אויי אויי אויי..חתירה תחת שלטון החוק ואושיות הדמוקרטיה.ושאר סיסמאות..עבדים משלו בנו פורק אין מידם..רק הקב”ה יטפל בכל חברי ממשלת הרשע הזאת..והמיוחד.בשטן האנטישמי חזיר רוסי איווט האיום.ובנוכל שלא היה דוגמתו נפתלי הנפתול.ולפיד הטמבל…סקילה שריפה הרג וחנק…