“התוצאות לא היו טובות”: נחשף מדוע נתניהו דוחף לחיסון שלישי

העיתונאי בן כספית חושף  כי מה שגרם לנתניהו להגביר את הלחץ לתת חיסון שלישי, היא בדיקה אישית שעשה: "עבר בדיקה סרולוגית שהזמין לעצמו, כדי לברר את רמת הנוגדנים נגד נגיף הקורונה בדמו - ורמת הנוגדנים היתה נמוכה מדי"
חרדים 10
י"ט אב התשפ"א / 28.07.2021 13:22

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, המנהל מזה חודש קמפיין שמטרתו לחסן את האוכלוסייה הבוגרת בחיסון שלישי –  שיגר אמש סרטון נוסף, בו קרא לבנט להביא מיד את החיסונים שישראל קנתה, ולחסן את האזרחים במנה שלישית.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

הבוקר (רביעי) חשף העיתונאי בן כספית, בחשבון הטוויטר שלו,  כי מה שגרם לנתניהו להגביר את הלחץ, היא בדיקה אישית שעשה.

“אומרים לי שרה”מ לשעבר בנימין נתניהו לא סתם קרא לחסן את האוכולוסיה בחיסון השלישי”, כתב כספית. “קדם למסקנה הזו של נתניהו ניסוי רפואי פרטי. הנסיין היה, ובכן, נתניהו עצמו.

“הוא עבר לאחרונה בדיקה סרולוגית שהזמין לעצמו, כדי לברר את רמת הנוגדנים נגד נגיף הקורונה בדמו. כזכור, נתניהו התחסן ראשון”.

לדברי כספית, “התוצאות לא היו טובות. רמת הנוגדנים בדמו של רה”מ לשעבר היתה נמוכה מדי. מכאן ועד למסקנה שיש לחסן מיד בחיסון שלישי, הדרך היתה קצרה.

“אגב, את הבדיקה עבר במהלך חופשה פרטית במלון איילנד בנתניה. מכאן תמשיכו לבד, איש איש ומסקנותיו (אישית, אשמח לחיסון שלישי, אפילו היום)”.

מלשכת ראש האופוזיציה נמסר: “רמת הנוגדנים בדם נגד הקורונה מאז החיסון השני ירדה אצל מיליוני אזרחים בישראל. זאת הסיבה שרה״מ לשעבר נתניהו הזמין ושילם מראש על מיליוני חיסונים נוספים עבור החיסון השלישי, ולכן הוא קורא כבר למעלה מחודש להביא חיסונים אלו לישראל. העובדה שהממשלה הנוכחית לא עושה זאת עד היום היא מחדל שיעלה בחיי אדם רבים”.

אתמול תקף נתניהו בסרטון: “כשאני עזבתי את תפקיד ראש הממשלה היו לנו 4 נדבקים ביום, היום יש כבר למעלה מ-2,000. אבל בנט לא הבין. הוא משחק בלהיות ראש הממשלה, בציוצים, בסלפי, בתוכים, במתן נורבגי ובמתן שוחד בחירות לעבאס.

“דבר אחד הוא לא דואג – לבריאות ולחיים שלכם. כתוצאה מהזמן שהלך לאיבוד, לצערי, יהיו לנו הרבה חולים קשים והרבה אבידות בנפש. זה פאשלה ענקית!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות