מתקפה על השרה ביטון: “שני מיליון שבויים בידי מכחישת קורונה”

שרים בממשלה תוקפים, בהתבטאויות חסרות תקדים, את  שרת החינוך - ומבקרים את ראש הממשלה: "התאהבה בעמדת המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה" • "לסרב לחסן בבתי בספר? היא השתגעה לחלוטין? ההתנהלות של בנט איתה מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה"
חרדים 10
י"ט אב התשפ"א / 28.07.2021 12:37

העימותים בממשלה מחריפים: שרים בממשלה תוקפים הבוקר (רביעי), בהתבטאויות חסרות תקדים, את  שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

השרים אמרו לחדשות 12: “שני מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה. היא התאהבה בפוזיציית המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה. שגרת האזרחים חשובה לנו לא פחות מאשר לה, וכל ניסיון להציג את זה אחרת, כבר מעורר גיחוך”.

הם הוסיפו: “במקום לדלג מאולפן לאולפן, שתשב לנהל דיאלוג נורמלי עם עמיתיה לשולחן קבלת ההחלטות. לסרב לחסן בבתי בספר? היא השתגעה לחלוטין? ההתנהלות של בנט איתה מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה”.

שרת החינוך הגיבה: “קמפיין חסר התקדים, התדרוכים וההשמצות שמתנהלים נגדי בימים האחרונים לא ירתיעו אותי.

“הציבור צריך להיות מוטרד מכך שכל מי שמציג גישה אחרת למאבק בקורונה מיד מתוייג כמכחיש המגיפה. לשמחתי, מומחים ושרים רבים שותפים לתפיסתי שצריך לחיות לצד הקורונה. הגענו למצב אבסורדי, כל בעיות הבריאות במדינת ישראל נעלמו ונותר לעסוק אך ורק בחיסון הילדים במהלך שעות הלימוד בספטמבר!

“עד פתיחת שנת הלימודים למשרד הבריאות יש 35 ימים בהם הוא יכול להתמקד בקמפיינים של הסברה ועידוד חיסונים ולבצע את מדיניותו במקום לעסוק בקמפיין השמצות והכפשות.

“כולנו יודעים שימי הלימוד בספטמבר מועטים, בשל חגי תשרי והחופשות, לא מהם תגיע הישועה!

“אני אמשיך לראות לנגד עיני את מערכת החינוך, צוותי ההוראה והתלמידים על בריאותם הנפשית, החברתית והגופנית כפי שעשיתי עד היום. קל לזרוע היסטריה. חשוב יותר לראות את טובתו של הציבור.”

אתמול פורסמו בחדשות 13 התבטאויות חריפות של גורמים בקבינט הקורונה נגד ראש שירותי בריאות הציבור, הד”ר שרון אלרעי-פרייס. בין היתר הם טענו,  כי בעוד שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון “מגיעה תמיד עם הנתונים הרלוונטים, שרון מתחמקת. היא רק זורעת היסטריה, אבל אין נתונים שיבססו אותה”.

על פי הדיווח, הגורמים טענו גם כי אלרעי פרייס “מתנהגת כמו משוגעת, מטורללת, היא צורחת ולא נותנת לאף

ראש הממשלה בנט ומנכ”ל משרד הבריאות, הפרופ’ נחמן אש, הגנו הבוקר על אלרעי-פרייס. בהמשך הצטרף אליהם שר הבריאות ניצן הורביץ.

עם זאת, מלבד בנט והורביץ, כל חברי קבינט הקורונה שומרים על דממה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שאשא ביטון צודקת
    28/07/2021 13:24
    ניר
  1. לא נעים להגיד לא הצבעתי לה אבל היא צודקת