משוגעת? מטורללת? “המתקפה נגד ד”ר אלרעי-פרייס פשוט מגעילה”

בנט התייצב לצידה של ראש שירותי בריאות הציבור, לאחר שאתמול פורסם בחדשות 13 כי בכירים בקבינט טענו שהיא "מתנהגת כמו מטורללת" • שר הבריאות: "מתקפה שקרית ומגעילה" • מלבד שניהם, כל חברי קבינט הקורונה שומרים על דממה
אריה ריבקינד
י"ט אב התשפ"א / 28.07.2021 12:23

נפתלי בנט הגיב היום (רביעי) למתקפות של ה’בכירים בקבינט הקורונה’ נגד ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד”ר שרון אלרעי פרייס.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

“ד”ר שרון אלרועי פרייס היא משרתת ציבור מסורה ומקצועית, שעובדת לילות כימים למען בריאותם של אזרחי ישראל”, אמר ראש הממשלה. “היא פועלת בענייניות ובאחריות, ומסייעת לנו להוביל את ההתמודדות עם המגפה”.

הוא הוסיף: “המתקפה האישית נגדה אינה ראויה ואינה מקובלת. לשרון יש גיבוי מלא לפעילותה. ביחד עם שר הבריאות ומנכ”ל משרדו, נמשיך לפעול למען בריאות הציבור”.

מנכ”ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, גינה כבר בבוקר את המתקפות כנגד ראש שירותי בריאות הציבור: “אני מגנה בתוקף את המתקפות האישיות וסרות הטעם כנגד ד”ר שרון אלרעי פרייס. ד”ר פרייס עושה את עבודתה במסירות, במקצועיות ובענייניות, לאורך חודשים ארוכים, יום יום מסביב לשעון. הניסיון להטיל דופי בפעילותה אינו ראוי ואינו מקובל.

“ד”ר פרייס בעלת תפקיד קריטי במערכת הבריאות בכלל, ובטיפול במגפת הקורונה בפרט, עושה את תפקידה באחריות ובשיקול דעת, תוך ראיית מכלול השיקולים והאתגרים הלאומיים שבהתמודדות עם הקורונה, בדגש על בריאות הציבור, עליו היא מופקדת. כך אנו פועלים, במסירות ובמקצועיות, וכך נמשיך לעשות”.

 

שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיב רק בצהרים ואמר כי המתקפה האישית על ד”ר שרון אלרעי-פרייס היא “לא רק שיקרית, אלא פשוט מגעילה”.

הורוביץ הוסיף: “אני שמח שגם ראש הממשלה הבהיר בצורה ברורה: שרון היא משרתת ציבור מצטיינת, שעובדת לילות כימים למען הבריאות של כולנו. היא מקבלת את מלוא הגיבוי ממני וממשרד הבריאות, וכך ימשך. ואגב, על גבר לא היו מדברים ככה”.

בחדשות 13 נחשף אמש כי גורמים בכירים בקבינט הקורונה תקפו  את ד”ר שרון אלרעי פרייס וטענו, כי בעוד שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון “מגיעה תמיד עם הנתונים הרלוונטים, שרון מתחמקת. היא רק זורעת היסטריה, אבל אין נתונים שיבססו אותה”.

על פי הדיווח, הגורמים טענו גם כי אלרעי פרייס “מתנהגת כמו משוגעת, מטורללת, היא צורחת ולא נותנת לאף אחד לדבר, אבל לא מספקת תשובות ונתונים. כאשר מעמידים אותה מול המספרים היא מגמגמת, ולא באמת מספקת אותם. אין נתונים מאחורי ההיסטריה שלה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שרון
    28/07/2021 22:18
    Sam
  1. ממש לא משוגעת ומטורללת. מושחתת כן. היא יודעת בדיוק מה היא עושה וזה הכי מפחיד, כי כל דאגתה לבוס הגדול, פייזר.

    • עדי 28   29/07/2021 14:28

      התקשורת עושה כותרות מוגזמות בכוונה כדי להוציא את העוקץ מהמידע העובדתי שאין להתווכח איתו- אלרועי פרייס עומדת בראש מחקר פייזר בישראל. והיא בניגוד עניינים. זאת עובדה.

  2. מסוכנת
    30/07/2021 08:25
    אני
  3. עם ישראל תתעוררו , קורה פה משהו מסוכן!!!