הודיעו ש’בחתונת כלה יתומה אין מי שירקוד’ – ומאות באו לשמח • צפו

בשעה 21:00 פורסמה הודעה: "בחתונה לכלה יתומה שמתקיימת כעת בבני ברק אין מי שירקוד וישמח את הכלה" - ומאות זרמו אל אולמי 'דודאים' אחד המשתתפים: אני פשוט בוכה משמחה. צדיקים האנשים שהגיעו. צדיקים" • ושני מתופפים נשלחו על ידי חתן שהתחתן לא הרחק משם
ישראל יוספי
י"ט אב התשפ"א / 28.07.2021 12:45

אמש (שלישי) נישאו, בשעה טובה, חתן וכלה באולמי ‘הדודאים’ בבני ברק.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

אלא שבשעה 21:00 פורסמה הודעה, שהופצה תוך דקות במאות קבוצות וואטסאפ: “בחתונה לכלה יתומה שמתקיימת כעת בבני ברק אין מי שירקוד וישמח את הכלה ביום החשוב בחייה. כמעט ואיש לא הגיע, האולם ריק מאנשים. ‏המשפחה מבקשת מכל מי שיכול להגיע ולשמח את הזוג”.

משה טובול, תושב רמת השרון, מספר לחרדים 10: “כשהגעתי, הבנתי שאני מכיר את משפחת הכלה, את  אביה המאמץ, שגידל אותה בעשר שנים האחרונות במסירות. הגיעו אנשים לשמח, מנתיבות, אשדוד, גדרה – מהרבה מקומות. אנשים ראו את ההודעה קמו –  והגיעו לשמח אותם.

“עם ישראל קדוש. זה לא מובן מאליו. אנשים באים עם מוניות כדי לשמח. דתיים, חרדים וחילונים. אנשים ללא כיפות וללא ציציות הגיעו. בכל רגע מגיעים גברים ונשים שבאו כדי לשמח. אני מודה לבורא עולם שנתן לי את הזכות לראות  את כל האנשים שבאו לשמח. אנשים שיוצאים עם חיוך.

״אנשים הגיעו, כי שמעו שאין אף אחד. זה הגביר אצל עם ישראל את הרצון להגיע. אני נדהם, אני אוהב את עם ישראל. אני פשוט בוכה משמחה. צדיקים האנשים שהגיעו. צדיקים”.

וידאו: באדיבות המצלם

כ-700 גברים ונשים הגיעו לשמח את הזוג ביום החשוב בחייהם. המשמחים שהגיעו, באו עם מתנות ומעטפות עבור החתן והכלה.

שני מתופפים, אשר הגיעו משמחת  חתונה אחרת באזור – סיפרו: “החתן שבחתונתו ניגנו אמר לנו: ‘לכו לשמח אותם’. גם החתן זכה במצווה הזאת של שמחת כלה וחתן”.

דוד קשת, תושב בני ברק, שהגיע לשמח: “פורסם בהמון קבוצות שיש כלה יתומה שמתחתנת ואין אנשים לשמח – ומאות הגיעו לשמח. ישר ששמעתי הגעתי לשמח. מרגש מאוד מה שקורה כאן”.

קרוב משפחה אמר לחרדים 10: “מופתע מכמות האנשים, זה עם ישראל במלוא תפארתו שבא לשמח חתן וכלה. אנשים מגיעים בלי הפסקה. הגיעו הרבה מאוד נשים לשמח את הכלה. תענוג לראות את זה”.

תמונות: באדיבות המצלם
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי כעמך ישראל
    11/08/2021 00:41
    מרגש
  1. מי כעמך ישראל