גפני: ‘בנט אשם באלה שמתים עכשיו. הוא גורם לאנשים למות!’

תקף את מחדל הקורונה: "האנשים שמתים פה כל יום, בנט הוא הרוצח שלהם!" • לאחר הערת היו"ר טיבי, תיקן גפני: "אשם באלה שמתים עכשיו" • על סילמן: "עד היום ידענו ש'ימינה' שקרנים, נוכלים, רמאים, היום אנחנו גם יודעים שהם מקליטים" • וכהנא זכה לכינוי "האנטיוכוס הזה" • צפו
אריה ריבקינד
י"ט אב התשפ"א / 28.07.2021 01:12

ח”כ משה גפני, תקף הלילה (רביעי) בחריפות רבה, במהלך נאום שנשא במליאת הכנסת, את נפתלי בנט ואת השר מתן כהנא – אותו כינה “אנטיוכוס”.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

יו”ר יהדות התורה התייחס בדבריו למחדל הקורונה של ממשלת בנט-לפיד-עבאס – ואמר על ראש הממשלה: “נפתלי בנט הוא הרוצח שלהם!”

לאחר הערת יו”ר הישיבה, ח”כ אחמד טיבי, תיקן גפני: “הוא אשם באלה שמתים עכשיו מהקורונה”.

בהמשך אמר גפני: “לא אגיד רוצח, אמרת לא להגיד – אני לא אומר. אבל אני מתכוון לזה… האנשים שמתים פה כל יום זה באשמתו הישירה של נפתלי בנט. הוא גורם לאנשים למות!”

קודם לכן התייחס גפני ל’תקרית המיקרופון של יו”ר הקואליציה עידית סילמן: “עד היום ידענו ש’ימינה’ הם שקרנים, נוכלים, רמאים ולא דוברים אמת, היום אנחנו גם יודעים שהם מקליטים. אני מציע לך היו”ר מנסור עבאס, כשאתה מגיע לישיבות איתם על הכסף תוודא שהם לא מקליטים אותך ואחר כך מפיצים את זה בנוכלות”.

על ‘חוק הדיינים, העומד להצבעה שניה ושלישית – אמר: “במקום לטפל בקורונה שמתפשטת, הקואליציה עסוקה כבר שבועיים ימים בלמנות את האנטיוכוס הזה לחבר בוועדה למינוי דיינים”.

 

“האנטיוכוס הזה” – כך כינה ח”כ משה גפני את מתן כהנא. “יושבים פה 4 ימים ולילות כדי לשנות את חוק הדיינים. אין כרגע בכלל דיינים לבחירה!”. צילום: ערוץ כנסת

במהלך נאומו של גפני העיר יו”ר הישיבה אחמד טיבי: “שמתי לב שביהדות התורה אף פעם לא היה ח”כ בבית סוהר”.

ח”כ גפני: “נכון. אבל אנחנו ‘הסחטנים’. אתה יודע, אם אנחנו היינו סוחטים 53 מיליארד שקל מה היו אומרים?”

טיבי: “אני לא רוצה להביך אף אחד. אין 53 מיליארד שקל…”

צילום: ערוץ כנסת

מליאת הכנסת אישרה הלילה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הדיינים, שמטרתו לצמצם את הנציגות החרדית בוועדה לבחירת דיינים,מול הגדלת נציגי הממשלה.

בעד הצביעו 59, נגד הצביעו 54.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושות שהגוייבה הקשקשנית הזאת חרדית
    28/07/2021 05:38
    יוס
  1. מה שאתה אדון גפנית והחברים שלך רצחתם במירון בלילה אחד בנט לא רצח בחודש

  2. משה גפני
    28/07/2021 14:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. פשוט לא מבין את עזות המצח של משה גפני. לטעון שבגלל בנט הקורונה עולה, לאחר שבעת שהוא ישב בקואליצה נפטרו למעלה מששת אלפים חולים מקורונה. כך טוען אדם שאין לא יושרה מינימלית, אין לו יראת שמים פשוטה, ואין בו כל כבוד לזולת.