נתניהו: ‘בנט משחק בלהיות ראש ממשלה, בתוכים. תביא חיסונים!’

יו"ר האופוזיציה תוקף בסרטון חדש: "בנט מנסה לחפות על מחדל ענק שלו בנושא החיסונים. כתוצאה מהזמן שהלך לאיבוד, לצערי, יהיו לנו הרבה חולים קשים והרבה אבידות בנפש. זו פאשלה ענקית!"
אריה ריבקינד
י"ט אב התשפ"א / 27.07.2021 23:38

נתניהו ממשיך במתקפת החיסונים: בנימין נתניהו שיגר הערב (שלישי) סרטון, בו הוא קורא לבנט להביא מיד את החיסונים שישראל קנתה, ולחסן את האזרחים במנה שלישית.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

נתניהו: “בנט מנסה לחפות על מחדל ענק שלו בנושא החיסונים. הוא היה צריך לתת הנחיה לפני שבועות רבים, להביא לארץ את מיליוני החיסונים שהממשלה בראשותי דאגה להזמין עבור החיסון השלישי.

“יש מיליוני חיסונים באירופה עבור אזרחי ישראל, שמדינת ישראל הזמינה ושילמה עבורם, ובנט לא נותן את ההוראה להביא אותם לארץ. למה? כי הוא לא מבין בזה”.

נתניהו הוסיף ותקף: “לכן אמרתי לפני שבועות רבים, כולל במכתב למשרד הבריאות: ‘תביאו ריבונו של עולם את החיסונים לישראל, ותפסיקו את התחלואה האדירה הזאת’.

“כשאני עזבתי את תפקיד ראש הממשלה היו לנו 4 נדבקים ביום, היום יש כבר למעלה מ-2,000. אבל בנט לא הבין. הוא משחק בלהיות ראש הממשלה, בציוצים, בסלפי, בתוכים, במתן נורבגי ובמתן שוחד בחירות לעבאס.

“דבר אחד הוא לא דואג – לבריאות ולחיים שלכם. כתוצאה מהזמן שהלך לאיבוד, לצערי, יהיו לנו הרבה חולים קשים והרבה אבידות בנפש. זה פאשלה ענקית!”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות