בכירים בקבינט הקורונה על הד”ר: “מתנהגת כמו משוגעת, מטורללת”

בחדשות 13 דווח כי בכירים בקבינט הקורונה תקפו את ראש שירותי בריאות הציבור - ואמרו: "מגמגמת מול המספרים, אין נתונים מאחורי ההיסטריה שלה" • משרד הבריאות: "לא צריך להיות חוקר תקשורת כדי להבין מי אותם 'גורמים בכירים'. מצער שיש מי שמבקש לנהוג בפופוליזם"
חרדים 10
י"ט אב התשפ"א / 27.07.2021 23:12

גורמים בכירים בקבינט הקורונה תקפו הערב (שלישי) את ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד”ר שרון אלרעי פרייס.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

לפי דיווח בחדשות 13, אותם גורמים בקבינט טענו, כי בעוד שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון “מגיעה תמיד עם הנתונים הרלוונטים, שרון מתחמקת. היא רק זורעת היסטריה, אבל אין נתונים שיבססו אותה”.

על פי הדיווח, הגורמים טענו גם כי  אלרעי פרייס “מתנהגת כמו משוגעת, מטורללת, היא צורחת ולא נותנת לאף אחד לדבר, אבל לא מספקת תשובות ונתונים. כאשר מעמידים אותה מול המספרים היא מגמגמת, ולא באמת מספקת אותם. אין נתונים מאחורי ההיסטריה שלה”.

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה לחדשות 13: “לא צריך להיות חוקר תקשורת כדי להבין מי אותם ‘גורמים בכירים בקבינט’. מצער שיש מי שמבקש לנהוג בפופוליזם חסר אחריות בעבור הון פוליטי אישי, על חשבון המאבק הלאומי בקורונה.

“אנשי הבריאות, וכמובן שרון אלרעי פריס, פועלים יומם וליל להגן על בריאות הציבור. לעומתם, יש מי שמכנה את עצמו ‘גורמים בכירים בקבינט’ שעיקר עיסוקו הכפשות ומרדף אחרי ‘פייק כותרות””.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ד"ר
    28/07/2021 12:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תעזבו את ד”ר שרון אלרעי.
    מקסימה. מקצועית!
    אתם צריכים לנשק לה את הכפות רגליים