האופוזיציה סירבה לקזז את הח”כ שאושפז – ובקואליציה מתבכיינים

בתקווה חדשה טוענים: "ח"כ האוזר ביקש להתקזז עם ח"כ מאחת הסיעות החרדיות - ויריב לוין הורה לבטל את הקיזוז. האופוזיציה מתנהלת בבריונות" • גורם חרדי: "אם הוא יכול להגיע ולהצביע ל'חוק הדיינים',  אז שיגיע גם ליתר ההצבעות" • ומה הפתרון של הפרשן מתי טוכפלד?
אריה ריבקינד
י"ז אב התשפ"א / 26.07.2021 20:42

במפלגת ‘תקווה חדשה’ זועמים על ההתנהלות של האופוזיציה, לאחר שקיבלו סירוב להצעה שאחד הח”כים החרדים יתקזז עם ח”כ צבי האוזר, המאושפז בבית החולים – ולכן יאלץ להגיע ממיטת חוליו להצבעות במליאה.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

“שוב האופוזיציה מתנהלת בבריונות וחוסר רגישות”, התמרמרו ב’תקווה חדשה’. “ח”כ האוזר מאושפז בבי”ח הדסה, ביקש להתקזז עם ח”כ מאחת הסיעות החרדיות, ולאור הרגישות של הסיעות החרדיות לגבי חוק הדיינים, סוכם כי יקוזז בכל החוקים למעט החוק הזה.

“ח״כ יריב לוין לא אישר את הסיכום, והורה לבטל את הקיזוז. ‘האופוזיציה הלוחמנית’ מבקשת להביא אדם שמאושפז בבית החולים להצבעות שיימשכו כל הלילה”, אמרו במפלגה – ותקפו: “זו אופוזיציה לאנושיות, לא לממשלה”.

גורם באחת הסיעות החרדיות אמר לחרדים 10 בתגובה: “אם הוא יכול להגיע ולהצביע ל’חוק הדיינים’,  אז שיגיע גם ליתר ההצבעות במליאה. לא אכפת להם מאתנו בכלל, אז למה שלנו יהיה אכפת מהם?!”

מתי טוכפלד, הפרשן הפוליטי של ‘ישראל היום’, הגיב על סירוב האופוזיציה להתקזז עם הח”כ המאושפז: “גם האופוזיציה הלוחמנית ביותר צריכה לגלות רגישות במקרים הומניטריים. אנושיות מעל הכל. יחד עם זאת, כאשר מדובר בח”כ ‘נורבגי’ –  שיתכבד השר שהתפטר לחזור לכנסת לכמה לילות לבנים, כדי לעזור לחברו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות