גם השר ניצן הורביץ מאיים: ‘לא יתנו? יהיה פה משבר גדול מאוד’

שר הבריאות: "אגף התקציבים מנסה להתעלם מקווי היסוד של הממשלה. אם לא נגיע עם האוצר לסיכומים ברורים על חיזוק המערכת לשנים קדימה - יהיה פה משבר גדול מאוד. לא נוכל להעביר תקציב"
חרדים 10
י"ז אב התשפ"א / 26.07.2021 17:04

שר הבריאות ניצן הורוביץ אמר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת מרצ, כי “מערכת הבריאות מחוברת לאקמו וצריכה עירוי דחוף, גם בלי קשר לקורונה”, אולם בשלב זה אין התקדמות עם האוצר בנוגע לתקציב הבריאות.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

הוא הזהיר: “מערכת הבריאות מתפקדת על מצב חירום ואי אפשר להמשיך ככה. אגף התקציבים מנסה להתעלם מקווי היסוד של הממשלה שקבעו מדדים ברורים להבראת מערכת הבריאות וחיזוקה. ואני רוצה להבהיר – אם לא נגיע לסיכומים עם האוצר על חיזוק המערכת בצורה תשתיתית לשנים קדימה, אז יהיה פה משבר גדול מאוד. בלי פתרון למערכת הבריאות – לא נוכל להעביר תקציב”.

קודם לכן, בפתח דבריו  אמר שר הבריאות: “אנחנו רוצים לקיים שגרת חיים לצד הקורונה, מתוך הבנה שהיא איתנו לאורך זמן ואנחנו צריכים לחיות בזמן הזה, לקיים פעילות במשק, עבודה ולימודים. לא רוצים סגרים, לא לסגור את נתב”ג, העסקים, התרבות והמסעדות, אלא להשאיר הכל פתוח, זו המדיניות שלנו, להשאיר את ישראל פתוחה לצד הקורונה”.

לשאלת ‘כאן חדשות’ על התנגדותה של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון למתן חיסונים בבתי הספר – אמר: “שרת החינוך ואני תמימי דעים ברצוננו לפתוח את שנת הלימודים כסדרה, אנו נעודד את החיסונים בכל מקום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות