קואליציה של בזבוזים: בכחול לבן שוקלים עוד ניצול של החוק הנורבגי

המפלגה מבקשת להשתמש בחוק גם עבור בני גנץ או אלון שוסטר • נמשכת מתקפת הגינויים נגד המינויים - והצפת התבטאויות מביכות • גפני: "הם ויתרו על אידיאולוגיה בשביל הג'ובים"
חרדים 10
י"ז אב התשפ"א / 26.07.2021 09:53
אחרי המינויים של אלי אבידר לשר ללא תיק ושל יאיר גולן לסגן שרת הכלכלה: ל’ישראל היום’ נודע, כי גם בכחול לבן שוקלים בימים אלה למצות את זכותם ולהשתמש גם בחוק הנורבגי – עבור בני גנץ, או עבור סגן שר הביטחון אלון שוסטר.

אתמול המשיכו הרשתות החברתיות להציף התבטאויות מביכות של חברי הממשלה הנוכחית נגד הממשלה הקודמת, סביב סוגיית המינויים המיותרים.

כך, לדוגמה, בציוץ בטוויטר של שר החוץ יאיר לפיד – שכתב נגד סגן השר מיכאל ביטון, שלפני שנה היה שותף לממשלת נתניהו, והיום חבר בממשלת לפיד־בנט – נכתב כי “להיות שר ללא תיק במשרד הביטחון זה להודות שאין לך עבודה, אבל להתפטר מהכנסת כדי לפנות זמן לזה שתוכל להמשיך לא לעשות כלום – זה כבר לגמרי חסר בושה”.

בליכוד שלפו אתמול קטע מקמפיין הבחירות של לפיד, שבו אמר: “המציאו את המוסד המעוות שר בלי תיק. אדם שיש לו נהג, לשכה, תקציב נסיעות לחו”ל. רק דבר אחד אין לו – עבודה”.

גם ליאיר גולן נמצאו קטעים ישנים, שבהם תקף את הממשלה הקודמת על כך שהיא גדולה ומנופחת. לפני כשנה הוא תקף את אורלי לוי – בציוץ שכעת התהפך עליו בחזרה – כשכתב בעקבות מינויה לשרה לקידום קהילתי: “אחרי שהקריבה את עצמה על מנת להציל את השמאל מכליה, אורלי מפגינה שוב אומץ לב, הקרבה אישית ומסירות לאזרח הפשוט”.

התגובות למינויים לא איחרו לבוא מצד האופוזיציה.

יו”ר יהדות התורה, משה גפני, אמר אמש לרדיו קול ברמה: “אלי אבידר ויאיר גולן ויתרו על האידיאולוגיה בשביל הג’ובים. מדינת ישראל היום היא לא דמוקרטית ולא יהודית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות