הסיבה לזיגזג של השר החדש: למה אלי אבידר התחסן בסוף לקורונה?

השר החדש, שסירב עד כה להתחסן, הודיע שקיבל בתחילת החודש את המנה הראשונה של החיסון "מסיבות אישיות" • הסיבה: אשתו צפויה לגור בחו"ל בשנה הקרובה - והחיסון יקל עליו לצאת ולהיכנס לארץ
אריה ריבקינד
ט"ז אב התשפ"א / 24.07.2021 21:09

חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו הודיע ביום שישי כי התחסן נגד קורונה.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

בהודעה שפרסמה לשכתו נאמר כי “ההחלטה להתחסן נבעה מסיבות משפחתיות פרטיות”.

אמש פורסם ב’אולפן שישי’ בחדשות 12,  כי אותן נסיבות משפחתיות הן החלטה של אשתו של אבידר לטוס לעשות פוסט-דוקטורט בחוץ לארץ.

בשנה הקרובה אשתו של השר המיועד לא תגור בארץ ואבידר מבין שהוא עומד לחיות על הקו, לצאת ולהיכנס למדינת ישראל. הוא לא מתכוון לא לראות את משפחתו ומבין שהבירוקרטיה מכבידה מאוד על אנשים שלא התחסנו.

ח”כ אבידר קיבל את החיסון הראשון בתחילת החודש. את המנה הבאה הוא יעשה לקראת סוף החודש ואז יקבל תעודת תו ירוק.

ההחלטה של אבידר מוכיחה שהמדיניות הממשלתית, שהיא להכביד על מי שלא התחסנו, עובדת גם על הנציגים בתוך הממשלה שעד עכשיו הסתייגו מהמדיניות הזו.

ביום חמישי, לאחר ‘נאום סרבני החיסונים’ של נפתלי  בנט, בו הילך אימים על מתנגדי החיסונים למגפת הקורונה, הוא ספג ’עקיצה’ כואבת במיוחד מצד עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12.

סגל פרסם בחשבונות שלו ברשתות החברתיות צילומי מסך מכתבות על אלי אבידר, בה הוא צוטט אומר כי הוא לא מתכוון להתחסן נגד נגיף קורונה: “לי זה לא מתאים, זה עניין אישי שלי וזה בסדר”.

בכתבה אחרת הוא צוטט כשאמר כי הוא לא מתכוון להתחסן, וכי “זה אינטרס של נתניהו להכניס אותנו לטרפת”.

סגל כתב בפייסבוק: “השיימינג הראוי של בנט לסרבני החיסונים יתבטא גם במהלך דומה כלפי השר החדש שלו? מילא למנות שר לתפקיד מיותר כדי לייצר שקט בקואליציה – לזה התרגלנו. אבל המינימום המתחייב הוא שיתחסן כתנאי למהלך. או לפחות שיציג בדיקה בכניסה לישיבת הממשלה. בכל זאת, עם שלושים שרים ועשרות יועצים זה מתקרב לאירוע בממדי התו השמח”.

בטוויטר הוא כתב: “השיימינג הראוי של בנט לסרבני החיסונים יתבטא גם במהלך דומה כלפי השר החדש שלו? אבידר יידרש להביא בדיקה על חשבונו לכל ישיבת ממשלה? בכל זאת, מדובר באירוע המוני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות