הכירו כשסבא שלו אושפז בגלל קורונה, התחתנו ומצפים לתינוקת

בני הזוג אליאור ולאה בן ברוך, הוא שוטר והיא טכנאית רנטגן, הכירו בהדסה אחרי שסבו אושפז במחלקת הקורונה, התחתנו בגל השלישי ומצפים לתינוקת • "לא ידענו אז שהנכונות שלה לסייע לסבא עוד תסתיים בהצטרפות למשפחה"
אבי כץ
י"ד אב התשפ"א / 23.07.2021 19:16

ט״ו באב הוא בהחלט מאורע שאליאור ולאה בן ברוך מציינים השנה בהתלהבות רבה, לאחר שהכירו בבית החולים הדסה, בימי הקורונה.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

“כשסבא שלי, יהודה, חלה בקורונה המצב שלו החמיר והוא הועבר לאשפוז במחלקת הקורונה בהדסה עין כרם”, מספר אליאור, קצין משטרה המשרת בהר הבית.

“זה היה בגל הראשון, החשש מהדבקה היה גדול ולא יכולנו להיכנס ולבקר את סבא. דאגנו לו והתעדכנו כל יום דרך הצוות המסור שטיפל בו ושמענו מהם מה שלומו. למזלי, אבא שלי שמע על קרובת משפחה של מכר מצרפת, שעובדת כטכנאית רנטגן בהדסה ופועלת רבות מחלקת הקורונה, כדי לסייע בצילום הריאות של החולים.

“יצרנו איתה קשר וביקשנו שתיגש לסבא, שתדאג לו ותהיה לו למשענת. היא נרתמה למשימה, אותה טכנאית עם לב ענק, ולא ידענו אז שהנכונות שלה עוד תסתיים בהצטרפות למשפחה”.

לאה, טכנאית הרנטגן, מספרת: “הכרתי את יהודה הסבא שכולם דאגו לו. הוא היה עייף וסבל, אבל טופל במסירות במחלקה על ידי הצוות שכל הזמן הקיף אותו, ואני הייתי ניגשת בכל פעם לראות מה שלומו ומעבירה למשפחה עדכונים. הכרתי בנאדם מקסים ומשפחה מאוד מחבקת ודואגת, שהבריאות של ראש המשפחה הייתה חשובה לה מאוד וזה חימם את הלב”.

כשהסב שוחרר מבית החולים היה עליו להשתמש בחיבור לחמצן גם בבית והמשפחה ביקשה מלאה שתמשיך ללוות אותו גם כמטופל בביתו. “ההכרות עם כולם העמיקה ומהר מאוד החיבור לאליאור הפך למשהו אחר. לסיפור משלנו”.

אליאור: “זו הייתה תקופה משוגעת, לאה עבדה כל הזמן במחלקת הקורונה בהדסה ואני בעבודתי במשטרת ישראל במחוז ירושלים, הנמצאת בחזית המאבק בנגיף הקורונה, ביצעתי אכיפה בהר הבית, עבדנו מסביב לשעון כדי לבלום את נגיף הקורונה, עבודה קשה ואינטנסיבית, על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה, המשטרה פעלה בנחישות ועשיתי זאת מתוך מסירות ואמונה במה שאני עושה. בקושי הייתי בבית, אבל ראיתי זאת כשליחות אמיתית.

“מי האמין שבתקופה הזו יכול להיווצר קשר כזה רציני ומיוחד? אלי היו ימים משוגעים. ובכל זאת, האהבה כנראה מנצחת הכל. גם טירוף של קורונה. ההכרות שלנו הפכה להצעת נישואין, והתחתנו בגל השלישי בחתונה מצומצמת וקטנה.

“האורח הכי מרגש, שבירך אותנו מתחת לחופה, היה סבא שלי כמובן. זו הייתה חתונה קטנה, אבל פשוט גדולה מהחיים. לאה בהריון ואנחנו מצפים לתינוקת שתצטרף אלינו בעוד כמה חודשים, וכשתגדל נספר לה איך אמא ואבא הכירו בזכות הקורונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות