אחרי 3 שבועות: משטרת לונדון נזכרה לחפש את תוקף החב”דניק

למרות שהוגשה תלונה זמן קצר לאחר המקרה: איש לא נעצר או נחקר • רק אמש נזכרה משטרת לונדון לפרסם את תמונת האנטישמי שתקף באלימות מילולית חסיד חב"ד - לצד
בקשה כי מי שמזהה אותו שייצור קשר עמה
חרדים 10
י"ג אב התשפ"א / 22.07.2021 11:03

שלושה שבועות אחרי  התקיפה האלימה: משטרת לונדון פרסמה את תמונתו של החשוד בתקיפת הרב יוחאי ליברוב, חסיד חב”ד – ומבקשת מהציבור שמזהה אותו ליצור קשר.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

כפי שדווח בחרדים 10,  במוצאי שבת לפני כשלושה שבועות הותקף חסיד חב”ד באוטובוס בידי אנטישמי מקומי, פעמיים בתוך שעה.

לדברי הרב ליברוב, האנטישמי ניגש אליו והחל לצעוק לעברו: “אני אשסף את ראשך למען פלסטין”. בהמשך, ברכבת התחתית של לונדון, אנטישמי אחר צעק לעברו שהוא שונה יהודים.

הרב ליברוב הגיש תלונה במשטרה, אך למרות הזמן הרב שחלף, איש לא נעצר או נחקר. אמש, המשטרה נקטה צעד ראשון ופרסמה את תמונתו של החשוד.

“הרגשתי שמשהו לא כשורה”, סיפר הרב ליברוב בראיון שהעניק לחדשות 12 שעות לאחר התקיפה. “הוא מלמל לעצמו, נראה כאילו הוא צריך עזרה. הוא ניגש לדלת, הוא היה לידי, וזה הסלים. הוא התחיל לקלל אותי. הוא ניגש אליי ישירות, איים להרוג אותי, להרביץ לי. בשלב מסוים הוא שלח יד וחסמתי אותו”.

ליברוב הוסיף: “ניסיתי לשמור על קור רוח, אבל מה שמטריד אותי זה שאדם כמוהו מסתובב חופשי ברחובות של לונדון. הייתי קורבן של תקריות דומות הרבה פעמים בעבר. זה קורה בכל מקום. אני חושב שאנשים צריכים להגן על עצמם. כשזה אפשרי וזה בטוח, כדאי לומר משהו ולעשות משהו. שוב, אני חושב שזו רק תקרית אחת מבין רבות. אם אתה יכול לעשות משהו בעניין, תעשה משהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות