החיילים יישלחו לבקו”ם, העובדים יפוטרו: המתווה לסגירת גלי צה”ל

מרבית החיילים המשרתים בתחנה צפויים להשתבץ ביחידת דובר צה"ל - והיתר ימצאו את עצמם בחוץ • השאלה הגדולה: האם גלגלצ תמשיך לפעול?
חרדים 10
י"ג אב התשפ"א / 21.07.2021 23:35

זהו המתווה לסגירת גלי צה”ל:  השר בני גנץ צפוי לחתום על מסמך שישים קץ לפעילות גלי צה”ל אם היועמ”ש אביחי מנדלבליט יאמץ את חוות הדעת של יועצים משפטיים אחרים במערכת הביטחון, לפיה אין צורך בחקיקה מיוחדת כדי לסגור את התחנה הצבאית.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

בחדשות 12 דווח הערב (רביעי), כי במקרה שבו התחנה תיסגר, החיילים יישלחו לבקו”ם ורובם צפויים להשתבץ בדובר צה”ל. אלו שמועסקים כיועצים – יסיימו את העסקתם באותו הרגע, ואזרחים עובדי צה”ל ינהלו משא ומתן לגבי הפיטורים.

לפי המתווה, במקום גלי צה”ל המוכרת, תהיה תחנת רדיו צבאית ללא כתבים ואקטואליה, רק עם תוכניות שמיועדות לחיילים ועוסקות בצבא. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלה של גלגצ, שנחשבת לתחנת רדיו פופולרית בישראל, ובשלב זה עדיין לא ברור אם תיסגר גם היא או שיוחלט לאפשר את המשך פעילותה.

שר הביטחון הורה בחודש יוני האחרון להוציא את גלי צה”ל ממערכת הביטחון, בהמלצת הרמטכ”ל רא”ל אביב כוכבי – לאחר דיונים מקדימים שנערכו בצה”ל ובמשרד הביטחון, ובשל הרצון לנתק בין מערכת הביטחון וצה”ל לבין פעילותה של תחנת רדיו עצמאית.

הרמטכ”ל התבטא בעבר בכמה פורומים כי הוא נאלץ “לדברר” את גלי צה”ל ולהתעסק בסערות שהתחנה מעוררת יותר מדי פעמים לאחרונה, ולכן החליט לבקש משר הביטחון למצוא דרך לשים לזה סוף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות