“הרסתי לו את יום שמחתו”: הנהג התנגש בגדר – החתן ניצל בנס I צפו

דוד, נהג של חתן ביום חופתו, איבד שליטה על רכבו כאשר עובר אורח קפץ לכביש - והתנגש בגדר בטיחות • הרכב נהרס אך נוסעי הרכב יצאו ללא פגע • שוטרים שהגיעו לזירה עצרו את הנהג באלימות • עדת ראיה: "זה יכול היה להיגמר באסון, הנהג בטראומה"
ישראל יוספי
י"ב אב התשפ"א / 21.07.2021 17:21

היום (רביעי), בסביבות השעה 14:00 נסע דוד כ’, נהג של חתן מנתיבות, ברחוב  גרשונוביץ  – ציר מרכזי בעיר, כשלפתע קפץ עובר-אורח לכביש. הנהג איבד שליטה על רכבו והתנגש בעוצמה בגדר בטיחות של המדרכה ועמוד.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

פנים הרכב נהרס כליל, ולגודל הנס רפאל החתן וחבריו יצאו ללא פגע.

למקום הובא רכב חילופי, שלקח את החתן וחבריו להמשך צילומים, בעוד הנהג עוכב על ידי השוטרים שהוזעקו אל הזירה.

הנהג הנסער טען, כי השוטרים עצרו אותו, קרעו את חולצתו וחשמלו אותו עם שוקר.

השוטרים, מנגד,  טענו שהנהג שתה אלכוהול, תקף אותם והתנהג כלפיהם באלימות – ולכן הופעל כוח והוא נעצר.

לאחר מספר דקות, בהן שהה בניידת, הוא שוחרר.

דנה י’, תושבת אשדוד שבעלה היה מנוסעי הרכב, סיפרה לחרדים 10: “מישהו קפץ לכביש בזמן שהם נסעו ולכן הנהג נכנס בגדר ביטחון ובעמוד. הוא הגיע מהכיוון הנגדי ופשוט ניסה לעצור ואיבד שליטה. הם ממש ניצלו בנס. זה יכול היה להיגמר באסון. הנהג נמצא בטראומה. הכל על הגב שלו. אמר שהרס לחתן את יום שמחתו”.

עד ראייה אומר: “הייתי בבית פשוט שמענו בום. יצאנו, ראינו רכב של חתן וכלה שנפגע. ראיתי את החתן יוצא ללא פגע. אמרתי לו: ניצלת בנס”.

ממשטרת ישראל נמסר לחרדים 10:

בניגוד לנטען, מדובר בתאונת דרכים בה נפגעו מספר כלי רכב. בהגעת השוטרים לזירה, אחד מהנהגים החל להשתולל וסרב למסור פרטים ועל כן עוכב לחקירה.

לאחר פרק זמן קצר, הנהג מסר לשוטרים את גרסתו לאירוע ואף הביע התנצלות על סירובו להזדהות. הנהג שוחרר לדרכו ונמסר לו להגיע לתחנת המשטרה להמשך טיפול.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות