פיצוי 1,200,000 ש”ח לחרדית בת 9 שנדרסה בדרכה מביה”ס באשדוד

לפני 9 שנים, בעת שחזרה מביה"ס, כשחצתה כביש ברובע ז', רכב פגע בה בעוצמה • הצעירה תבעה מביהמ"ש, באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, לקבל פיצוי עבור כאב וסבל, הפסד השתכרות, אובדן זכויות פנסיוניות, עזרה וסיעוד • בשבוע שעבר קיבלו הצדדים את הצעת בית המשפט
יוני גרין
י"ב אב התשפ"א / 21.07.2021 11:00

תושבת אשדוד בת 18, שנדרסה בעת שלמדה בכיתה ג’, תזכה לפיצוי של מיליון ו-200 אלף ש”ח.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

כך עולה מפסיקת בית משפט השלום בת”א בעקבות תביעה שהגישה נגד חברת הביטוח ‘הכשרה’ וכנגד הנהג הדורס, באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל.

מהתביעה עולה, כי לפני 9 שנים, בעת שחזרה מביה”ס, חצתה את הכביש ברחוב הורקנוס ברובע ז’,  כאשר לפתע רכב מסוג טויוטה פגע בה בעוצמה והטיח אותה ארצה.

ממקום התאונה היא פונתה באמצעות אמבולנס לביה”ח ‘סורוקה’ בבאר שבע. בהגיעה לביה”ח היא הורדמה והונשמה. בהדגמת בדיקת CT עלה חשד לנזק מוחי כשבנוסף סבלה  מנפיחות במצח ובקרקפת, מדימום בעין ובזרוע שמאל ומשיפשופים.

מומחה בתחום הפסיכיאטריה ומומחה בתחום הנוירולוגיה שבדקו אותה מטעם התביעה קבעו, כי הוא סובלת מנכות בשל ליקוי קוגנטיבי, בקשב וריכוז, זיכרון, מדמנציה קלה ונרשמה פגיעה בכישורי הלמידה. זאת בנוסף לצלקות באזורי הפגיעה ומליקוי התנהגות המפריעים באופן משמעותי לתפקוד בעבודה ולקשרים חברתיים.

בתביעה נטען, כי מצבה של הצעירה נובע בשל חבלת הראש הקשה והפגיעה המוחית ארוכת הטווח שנגרמו כתוצאה מהתאונה  תוך שמציינים כי מהלך חיה השתנה והפכה מילדה שמחה ומאושרת לילדה חרדתית עם התקפי זעם ומצבי רוח משתנים.

בנוסף  חיי החברה שלה השתנו והיא מיעטה לשחק עם בני גילה ובמשך תקופה ארוכה כל יציאה מביתה הייתה מלווה באדם, כשרק לאחרונה היא חזרה בחשש רב, לחצות כבישים לבדה.

הצעירה תבעה מביהמ”ש לקבל פיצוי עבור כאב וסבל, הפסד השתכרות, אובדן זכויות פנסיוניות, עזרה וסיעוד.

בכתב ההגנה חברת הביטוח טענה, בין היתר, כי לפני התאונה הצעירה סבלה מליקויי למידה, התקשתה בחשבון וסבלה מבעיות של קשב וריכוז.

לאחר משא ומתן ארוך שני הצדדים קיבלו בשבוע שעבר את הצעת בית המשפט לפיה חברת הביטוח שתשלם לצעירה פיצוי של מיליון ו-200 אלף ש”ח, בנוסף לשכר טרחת עורך דין ואגרות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות