יעקב ברדוגו עם מספר האזנות הכי גבוה בגל”צ: ‘רזי ברקאי לא רלוונטי’

הפרשן של גלי צה"ל על יריבו מהתחנה רזי ברקאי: "הוא לא מסוגל להתמודד עם היכולות האינטלקטואליות שלי. זמנו עבר, וזה שהוא לא מעכל זאת זו בעיה שלו" • ומה טבלת האזנות בתחנה הצבאית?
חרדים 10
י"א אב התשפ"א / 20.07.2021 20:15

הפרשן הפוליטי של גלי צה”ל יעקב ברדוגו התארח בפודקאסט של ‘הארץ’, והשיב למתקפה נגדו מצד השדרן רזי ברקאי, שטען לפני שבועיים כי אסור לסגור את גלי צה״ל בגלל שדרן אחד.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

ברדוגו סיפר: ”עד לפני שנתיים וחצי הייתי מרואיין מבוקש כפרשן פוליטי של רזי ברקאי והייתי אפילו אהוב ואהוד, גם אצל אילנה דיין ורינו צרור.

”אם הוא ירד לרמה של התנשאות, כשבורחים לך המאזינים ואתה הופך להיות לא רלוונטי, ואתה לא מעניין. מה לעשות. יש לו 150 אלף מאזינים, אולי 160, אז אתה לא רלוונטי ואז אתה מתחיל לפגוע בגופו של אדם ולא בגופו של עניין. וכשאתה לא מסוגל להתמודד עם היכולות האינטלקטואליות, היכולות השכליות וגם עם העברית שלי – שטובה משלו, אז אתה יורד לגופו של אדם”.

ברדוגו: ”רזי ברקאי זמנו עבר, וזה שהוא לא מעכל זאת זו בעיה שלו. תראה כמה אני משחת את זמני על מישהו שהוא לא רלוונטי. לא מאזינים לו, לא מקשיבים לו. אין בינינו עימות, לו יש עימות עם עצמו, עם החולשות שלו, עם חוסר הרלוונטיות שלו, עם בריחת האהדה הציבורית שלו, הקהל שאליו הוא מדבר כבר לא מקשיב לו ומעדיף אחרים על פי כל החבורה שסביבו.

”עכשיו הכוח של רזי ברקאי ורינו צרור זה להכות בברדוגו ודרך זה הוא הופך להיות חלק, הוא חלש, הם חלשים הוא ורינו, ואיך יהפכו להיות חזקים? נרביץ לברדוגו, נדבר בשפה רדודה, בוא נתנשא”.

כתב ‘ידיעות אחרונות’, רז שכניק, פרסם היום (שלישי) נתונים על תוכניות גלי צה”ל המואזנות ביותר באמצעי הדיגיטל של התחנה.

מהנתונים עולה כי תוכניתם של יעקב ברדוגו וירון ולינסקי היא אלופת הדיגיטל גם ברבעון השני של שנת 2021, עם מספר ההאזנות הגבוה ביותר – 691 אלף.

במקום השני, אחרי וילנסקי את ברדוגו, התוכנית ‘מה בוער’ של רזי ברקאי עם כ-228 אלף.

ח”כ שמחה רוטמן מסיעת הציונות הדתית, בירך: ”שאפו ליעקב ברדוגו ולירון וילנסקי. מספרים מרשימים ביותר”.

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ בציניות את שר הבטחון בני גנץ – וכתב בטוויטר:  ”אין ברירה, חובה לסגור את גלצ בהקדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות