אחרי הרקטות מלבנון I בנט: “מי שינסה לפגוע בנו – ישלם מחיר כואב”

נפתלי בנט התייחס בטקס במעלות לרקטות שנורו לפנות בוקר לגליל המערבי מלבנון: "לא נאפשר פגיעה בריבונות ישראל ובביטחון ישראל, לא נקבל זליגה של המצב בלבנון לתוך ישראל"
חיים טוויל
י"א אב התשפ"א / 20.07.2021 12:11

שעות לאחר הירי מלבנון לישראל שבוצע לפנות בוקר (שלישי), ראש הממשלה נפתלי בנט ושר התקשורת יועז הנדל הגיעו למעלות לטקס הנחת הסיב האופטי בעיר.

בנט התייחס באירוע למתקפה ואמר: “הלילה נורו רקטות מלבנון לעבר ישראל, צה”ל תקף בחזרה. אני אומר זאת בצורה חדה וברורה: לא נאפשר פגיעה בריבונות ישראל ובביטחון ישראל. מי שינסה לפגוע בנו – ישלם מחיר כואב בחזרה. אנחנו פועלים כל הזמן, יומם וליל, בכל הזירות, ונמשיך בכך”.

בנט הוסיף: “לבנון נמצאת על סף קריסה, כמו כל מדינה שאיראן מתבססת בה. אזרחיה נלקחו כבני ערובה של חמינאי ונסראללה לטובת אינטרסים איראניים. זה מצער – אך לא נקבל זליגה של המצב בלבנון לתוך ישראל. כמו שאמרתי – מי שינסה לפגוע בנו ישלם מחיר כואב בחזרה”.

לקראת השעה 4 לפנות בוקר נשמעו באזור הגליל המערבי אזעקות צבע אדום, וזמן קצר לאחר מכן צה”ל הודיע: “זוהו שני שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד, והשיגור השני נפל בשטח פתוח. בשלב זה, אין הנחיות מיוחדות לעורף”.

לאחר שיגור הרקטות לישראל, צה”ל הגיב בירי ארטילרי לשטח לבנון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות