מקלב: אלפים עוברים בנתב”ג, אבל ליברמן מתעניין רק בטיסות בחגים

מקלב תקף את הממשלה: "נס שהציבור החרדי לא נמצא עכשיו בקרב החולים. אין לזה הסבר טבעי" • "ליברמן מגיע ומנסה להסית - זו בושה וחרפה. צריכים לקחת אחריות והם לא עושים דבר אלא להאשים. בושה"
אריה ריבקינד
י' אב התשפ"א / 19.07.2021 18:10

‘מחדל נתב”ג’: ח”כ אורי מקלב תקף היום (שני) במליאת הכנסת את ממשלת בנט-לפיד-עבאס, על שאינה מצליחה לנהל את המגיפה, וטען כי אלפים עוברים בנתב”ג ומביאים וריאנטים מכל העולם.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

“הם רוצים לאשר רשימה ארוכה של מדינות שעוד זמן קצר הופכות ללא רלוונטיות”, אמר מקלב. “אנחנו רואים לנגד ענינו עשרות אלפים עוברים מידי יום בנתב”ג והמחלה מופצת, על זה אין חולק. ואתם כאן, באדישות והעלמת עין, ממשיכים בסדר היום כאשר אלפים יוצאים מידי שעה את הארץ”.

ח”כ אורי מקלב ציטט את דברי בנט ושקד במליאת הכנסת לפני כשנה: “‘הבאתם אוטוסטרדה של כל המוטציות שבעולם לארץ’ – אמר בנט, שקד הוסיפה: ‘כמה מסובך לסגור את נתב”ג’. והיום אנחנו נמצאים באירוע חמור הרבה יותר ודבר לא נעשה, כאילו אנשים חדשים הגיעו לפה לנהל את המדינה – זה צריך להדאיג כל אחד ואחד מאיתנו”.

מקלב הוסיף: “דובר אחד כן שמעתי אותו מדבר, עברתי על כל דברי שר האוצר בחודשים האחרונים, לא מצאתי התייחסות אחת לנושא הקרונה, משבר שהיה אמור לעניין אותו יותר מכל אחד אחר, כמי שמופקד על ניהול כספי המדינה, המשבר הכלכלי שמביא איתו סגרים הולכים וחוזרים.

“אך הוא לא לוקח אחריות ולא מדבר. דבר אחר כן עניין אותו – אלו הטיסות בחגים. זה נס שהציבור החרדי לא נמצא עכשיו בקרב החולים ברוך ה’. אין לזה הסבר טבעי אלא השמירה של לימוד התורה, והוא מגיע ומנסה להסית – זו בושה וחרפה. צריכים לקחת אחריות והם לא עושים דבר אלא להאשים. בושה”.

צפו בנאום. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות