שלוש האטרקציות המובילות ביותר לשנת 2021 – בחופשת ‘בין הזמנים’

מה לעשות בחופשת בין הזמנים? כנסו לפורטל לפני ותכננו את הנופש שלכם יחד עם הילדים • במקום לשהות רק בבריכה או סתם להשתעמם, תוכלו לעשות גם פעילויות 'מגניבות' ומאוד מעשירות
תוכן שיווקי
ט' אב התשפ"א / 18.07.2021 12:55

פורטל קרמל מרכז עבורכם מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה, עבור טיול משפחתי, בילוי החופשים או עבור אירוע שמחה או יום הולדת.

בכתבה הבאה נציג לכם את שלוש האטרקציות המובילות ביותר כיום עבור ילדים ומשפחות.

לייזר טאג

לייזר טאג הוא משחק קבוצתי בו שתי קבוצות יריבות מנסות לגנוב את הדגל של הקבוצה היריבה. בעזרת רובאי לייזר השחקנים יכולים לפסול שחקנים אחרים מהקבוצות היריבות. היתרון במשחק שבניגוד לכדורי הצבע שהיו כואבים, קרן האינפרא אדום אינה כואבת.

פעילות לייזר טאג היא מיוחדת ומציעה לקבוצות למידה של ערכים איכותיים בניהם שיתוף פעולה בקבוצה, תקשורת בקבוצה, מנהיגות, הקשבה ועוד. זו פעילות מצוינת לקבוצות ולימי הולדת מגיל תשע ואילך.

בארץ קיימים מגוון מתחמי לייזר טאג, תוכלו להיכנס לפורטל שלנו ולמצוא את מתחם הלייזר טאג שהכי קרוב אליכם הביתה. כמו כן, אם אתם בחופשה משפחתית, תוכלו ללכת יחד עם המשפחה המורחבת.

חדרי בריחה

אסקייפ רומס או בעברית, חדרי בריחה הגיעו לארץ לפני כמה שנים ומאז הם צצים בכל מקום כמו פטריות אחר הגשם ולא בכדי, חדרי הבריחה הם פעילות מצוינת לבילוי קצר ונחמד של קבוצות קטנות.

המטרה בחדרי הבריחה היא להיכנס לחדר עם סיפור רקע מסוים, לפתור את החידות ולהצליח לצאת תוך שעה אחת בלבד. זוהי פעילות מאתגרת וכיפית והיא מאוד מגבשת משפחות וקבוצות חברים קטנות. כמו כן, זו יכולה להיות פעילות מצוינת עבור יום הולדת.

כיום מפוזרים בארץ המון חדרי בריחה שונים בסיפור הרקע שלהם ובחידות. כמו כן, יש גם חדרי בריחה לקבוצות גדולות ומשחקי חידות המפוזרים בעיר. כנסו לפורטל שלנו ומצאו את חדרי הבריחה שהכי מתאימים עבורכם.

קטיף תותים

לא כולם שמעו על הפעילות של קטיף תותים או קטיף בכלל, אך בהרבה מקומות בארץ יש משקים המציעים לקטוף תותים מערוגות גדולות ופתוחות עבור קהל מבקרים. בדרך כלל בכניסה תקבלו סלסילה לכל אדם, תוכלו לאסוף תותים עד מלוא הסל וגם לאכול כאוות נפשכם.

כשהולכים לקטיף תותים, מומלץ ללכת עם כל המשפחה וזו פעילות מצוינת שממש מתאימה גם לילדים ממש קטנים. כמו כן, אם תותים זה לא הפייבוריט שלכם, בהחלט תוכלו למצוא בפורטל קרמל קטיף מסוגים שונים. כיום ניתן למצוא קטיף ירקות, קטיף דובדבנים ועוד מגוון פירות.

חפשו באתר שלנו את הקטיפים המומלצים בארץ.

לסיכום, יש המון אטרקציות מדהימות ומגניבות עבור משפחות, ילדים ונוער. אנו הצגנו את שלושת המובילות לשנת 2021, אך יש עוד הרבה אטרקציות מצוינות המחכות לכם באתר לכל מטרה שתרצו.

אם אתם עומדים לצאת בקרוב לחופשה, תוכלו להיכנס לפורטל לפני ולתכנן את הנופש שלכם יחד עם הילדים ובמקום לשהות רק בבריכה לעשות גם פעילויות מגניבות ומאוד מעשירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות