שאשא-ביטון דרשה להדיח אותה: הורוביץ יוצא להגנת אלרעי-פרייס

שרת החינוך זעמה על הנתונים שמספקים בכירי משרד הבריאות וביקשה לפטר את ראש שירותי בריאות הציבור • שר הבריאות: "מציע למחפשי כותרות למיניהם לחפש אותן במקום אחר. לא אאפשר לפגוע בעבודה המצוינת"
חרדים 10
ו' אב התשפ"א / 15.07.2021 10:12

שרת החינוך, ד”ר יפעת שאשא ביטון, לא מסתפקת בביקורת הקשה שהטיחה בבכירי משרד הבריאות בקבינט הקורונה, בשל דרישתם להחמיר את ההגבלות – ודרשה מנפתלי בנט  לפטר את ד”ר שרון אלרעי־פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

שרת החינוך האשימה כי הנתונים שמשרד הבריאות מספק אינם מדויקים ואף מטים לטובת החמרת ההגבלות.

העיתון ‘ידיעות אחרונות’ חושף, כי השרה טענה ששינוי הגישה בממשלה שמנסה להימנע מסגרים צריך להתבטא בפועל גם בשינוי בצד של משרד הבריאות.

גורמים בכירים בסביבתו של ראש הממשלה נפתלי בנט דחו את הדרישה. לדבריהם, ד”ר אלרעי-פרייס זוכה להערכה רבה ועושה נאמנה את עבודתה.

שר הבריאות ניצן הורביץ התייצב להגנתה של ד”ר שרון אלרעי-פרייס: “היא מאנשי המקצוע המוכשרים והמסורים שיש לנו בשירות הציבורי. שרון תמשיך להיות גורם מוביל בניהול המאבק בקורונה, לטובת משרד הבריאות ולטובת הציבור כולו. אני מציע למחפשי כותרות למיניהם לחפש אותן במקום אחר. לא אאפשר לפגוע בעבודה המצוינת של עובדי משרד הבריאות”.

מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ נחמן אש אמר השבוע בעקבות הביקורת של שרת החינוך: “למתוח ביקורת על הדרגים המקצועיים שעושים עבודה נאמנה ובאים עם תזה מקצועית ברורה זה ממש לא נכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות