בקואליציה כבר מתחרפנים מרע”ם: ‘בכל שבוע יש איתם בעיה חדשה’

בכירים בקואליציה: "לא ייתכן שעל כל דבר ננהל איתם דיונים ומשא ומתן. לא כך עובדים בקואליציה" יו"ר רע"ם עבאס ברשת ב: "דווקא אנחנו מוכיחים בכל פעם שאנחנו מציעים פתרונות והסכמים שנפגשים באמצע הדרך"
חרדים 10
ו' אב התשפ"א / 15.07.2021 09:52

בכירים בקואליציה, חלקם ממפלגות הימין, זועמים על ההתנהלות של מפלגת רע”ם וטוענים כי אם מפלגתו של מנסור עבאס תמשיך כפי שהתנהלה בשבועיים האחרונים – לא ניתן יהיה להחזיק מעמד. כך דווח הבוקר (חמשי) ברשת ב.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

“לא יכול להיות שבכל שבוע יש איתם בעיה חדשה”, אמרו הבכירים. “פעם זה חוק האזרחות שנפל במליאה, אחר כך זה חוק שירות ביטחון לחיילות שנאלצנו למשוך בחזרה, ועכשיו מה שקרה אתמול עם חוק הקנביס. צריך לחשוב איך מנהלים את המשך העבודה בקואליציה”.

בכירים בקואליציה הוסיפו שכשרע”ם הציבה אולטימטום להעברת האחריות על מנהלת הבדואים למשרד הרווחה, הם קיבלו את מבוקשם באופן מיידי.

“לא ייתכן שעל כל דבר ננהל איתם דיונים ומשא ומתן. לא כך עובדים בקואליציה”, טענו. גורמים אחרים בקואליציה אמרו: “אם מישהו לא יכבד את ההסכמים הקואליציוניים יהיה לזה מחיר”.

יו”ר רע”ם הגיב לביקורת בריאיון לירון דקל וחיים לוינסון ברשת ב: “דווקא אנחנו הגענו לפשרה בהסכם עם ימינה והממשלה בנושא האזרחות. אנחנו מוכיחים בכל פעם שאנחנו מציעים פתרונות והסכמים שנפגשים באמצע הדרך, גם למחלוקות הכי קשות”.

עבאס הסביר את החלטת מפלגתו להצביע נגד הקמת ועדת חקירה לאלימות במגזר הערבי: “מאסתי בשיטה של ‘הצגה פרלמנטרית’, זה לא עוזר לנו. נקטנו בשיטה חדשה – שותפות. אנחנו מטפלים מעשית בנושא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות