משה גפני: “זו מדינה שבה אפשר להכות בחרדים כמה שרוצים”

הח"כ מ'דגל': "רוצים לעודד נשים חרדיות לצאת לעבוד, והן יוצאות. אז למה עכשיו רוצים לפגוע בהן? רק שנאה לציבור החרדי. שלא תהיה טעות"
חרדים 10
ה' אב התשפ"א / 14.07.2021 08:12

חבר הכנסת משה גפני הגיב הלילה (שלישי) ליוזמה שנחשפה ב’כאן חדשות’,  לפיה אברכי הציונות הדתית יוחרגו מ’גזרת המעונות’ של שר האוצר, וימשיכו לקבל סבסוד למעונות היום.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

בריאיון ליעקב אייכלר בתוכנית ‘כאן הלילה’ ברשת ב – אמר גפני: “אנחנו במדינה שבה אפשר להכות בחרדים כמה שרוצים, נגד החוק, נגד הדין נגד המשפט”.

גפני הוסיף: “השקט המוחלט הזה, השקט מצד בנט, השקט מצד איילת שקד, השקט מצד מתן כהנא שהם מובילים את הממשלה הזאת. רוצים לעודד נשים חרדיות לצאת לעבוד, והן יוצאות. אז למה עכשיו רוצים לפגוע בהן? רק שנאה לציבור החרדי. שלא תהיה טעות”.

לפני כשבוע הודיע השר אביגדור ליברמן,  כי החל משנת הלימודים תשפ”ב – אברכי כוללים שאינם עובדים, לא יהיו זכאים יותר לסבסוד מעונות יום מפוקחים לגילאי 3-0.

לפי ההנחיה של ליברמן, רק הורה לומד שמוכוון לשוק התעסוקה יוכל לקבל סבסוד למעונות יום – תנאי המחריג את לומדי הישיבות שעד עתה נהנו מהסבסוד.

תנאי נוסף לקבלת הסבסוד הוא ששני בני הזוג מחויבים לעבוד בחצי משרה של 24 שעות שבועיות לפחות. עד עכשיו רק האם הייתה מחויבת לעבוד בחצי משרה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות