‘יהודים הצילו’: נעצר ערבי מלוד בחשד שביצע לינץ’ בפארק הירקון

רוכב אופניים הוכה באכזריות בידי בני משפחה ערבית בפארק הירקון בצפון תל אביב • אחד התוקפים, שגם השליך את הטלפון הנייד של היהודי לנחל ושבר את אופניו - נעצר על ידי המשטרה ונשלח למעצר בית של 5 ימים
חיים טוויל
ד' אב התשפ"א / 13.07.2021 20:07

המשטרה עצרה היום (שלישי) גבר ערבי מלוד בחשד כי תקף ביום שבת, ביחד עם בני משפחתו, רוכב אופניים בפארק הירקון בתל אביב, השליך את הטלפון הנייד שלו לנחל ושבר את אופניו.

 

המעצר בוצע לאחר שהמשטרה פתחה לפני יומיים בחקירה, עם קבלת דיווח על אלימות בפארק הירקון.

מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתקיפה על רקע שימוש בדרך, לאחר שהערבים נסעו בקלנועית ששכרו בפארק הירקון בשבת. רוכב האופניים העיר להם על נהיגתם ולכן תקפו אותו באכזריות.

רוכב האופניים פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב, כשהוא סובל מחבלות.

חוקרי תחנת בני ברק זיהו ואיתרו את אחד החשודים בתקיפה, והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זו רק ההתחלה
    14/07/2021 15:33
    ציוני7
  1. זה קצה הקרחון. שנים של אי משילות ובג’ץ מסרב וממשלת נוכלים שמאלנית ערבית יהרסו את המדינה. בקרוב נהיה כמו סוריה ולבנון.

  2. תקיפת היהודי בפרק הירקון
    14/07/2021 21:38
    תמי מ
  3. לא שמעתי תגובה לא מראש עירית תל אביב שהפשע בוצע בעירו ולא מראש הממשלה שלדעתו זה לא מספיק חשוב . במדינה שלנו בפרק במרכז תל אביב תוקפים יהודי שהעיר למי ילדים חוליגנים שכמעט פגעו בו . והתגובה כמעט …..רצח .
    והיכן המשטרה ובתי משפט הכנסת שר הפנים אין תגובה ….. בושה . יהודים חייבים להתארגן ולהגיב בהתאם לא לוותר לפרטי אדם האלה שככה מחנכים את ילדיהם זה הדור שגדל אצלנו .