ליברמן ‘גזרת המעונות’: “מי שפוגע בחרדים זה ש”ס ויהדות התורה”

על התקפות נגדו בגלל ביטול הסבסוד במעונות: "שמעתי את זעקות השבר של הקוזאק הנגזל. עשינו את זה כבר פעמיים בעבר" • בטוח שהקואליציה יציבה: "גם באופוזיציה הכי לא רוצים ללכת לבחירות. גם בליכוד חברי כנסת לא רוצים בחירות"
חרדים 10
ד' אב התשפ"א / 13.07.2021 16:06

שר האוצר אביגדור ליברמן קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים, במהלכה הגיב על הביקורת שהוטחה בו בעקבות ‘גזרת המעונות’ – ותקף את המפלגות החרדיות.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

“שמעתי את זעקות השבר של הקוזאק הנגזל. עשינו את זה כבר פעמיים בעבר, ב-2003 וכשלפיד היה שר האוצר. זה הקפיץ את השתתפותם של החרדים בשוק העבודה.

“זה לא בא כדי לפגוע בהם, אלא כדי לעזור להם. מי שפוגע בחרדים זה ש”ס ויהדות התורה שרוצים שהם יהיו תלויים בקצבאות. המפלגות החרדיות רוצות קהל שבוי שמצביע להם בקלפי, ולכן הם הכי מפחדים מלימודי ליבה”.

כשנשאל על המצב הפוליטי – אמר: “גם באופוזיציה הכי לא רוצים ללכת לבחירות. הדבר הכי לא נכון יהיה לגרור לבחירות חמישיות. גם בליכוד חברי כנסת לא רוצים בחירות. ראינו שראש הממשלה נתניהו קרא לפריימריז ולא התלהבו שם מזה”.

ליברמן הבהיר שהתקציב שהוא מבקש להעביר בשבועות הקרובים אינו כולל העלאות מיסים וקיצוצים: “אני לא באתי פה לרצות אף אחד, המחויבות שלי אך ורק לכלכלת ישראל, אני מוכן לשלם מחירים, להיות לא נחמד. פחות מתרגש מביקורות והפגנות”.

על הדיור אמר ליברמן: “מחירי הדיור הם לא בועה, בגלל שאין לאנשים אפיק השקעה אחר. יש אנשים שחסכו כסף בקורונה וראינו את ההנפקות הגדולות בהייטק, לכן אנשים שמים את הכסף בדירות. כל ניסיון להוריד מחיר מלאכותית זה לא רציני. חייבים לאזן את ההיצע מול הביקוש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות