‘ילדותי, מביך. מפחיד שהביטחון נמצא בידיים שלו’: אחרי נאום בנט

חברי הכנסת מהאופוזיציה תקפו את הנאום התוקפני של בנט במליאה ח"כ קטי שטרית: "נאום ילדותי של איש קטן לחיץ ונסחט!" • סמוטריץ: "יהיר, זחוח, מתנשא, מזלזל, ועמוס דמגוגיה, שמכסה על בושה, אבדן עשתונות" • ח"כ מאי גולן: "החמוצים היחידים הם המצביעים שלך!"
אריה ריבקינד
ג' אב התשפ"א / 12.07.2021 20:04

חברי הכנסת מהאופוזיציה תקפו את הנאום התוקפני שנשא הערב (שני) נפתלי בנט במליאת הכנסת, במהלך הדיון על ‘מחדל נתב”ג’.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ צייץ: “בנט בנאום ילדותי, יהיר, זחוח, מתנשא, מזלזל, ועמוס דמגוגיה, שמכסה על בושה, אבדן עשתונות ודרך וריקנות של איש שהוא הכי רחוק מראש ממשלה אחראי, ממלכתי ומאחד. נאום אופוזיציוני של איש שמבין שאין לו מה למכור חוץ מלהיות אופוזיציה לאופוזיציה”.

אחר כך הרחיב: “במקום לחפש איפה לקבור את עצמו מרוב בושה על הפרת הבטחותיו ועל החבירה המסוכנת וחסרת האחריות לתומכי הטרור בתנועה האסלמית, בנט לועג להתנגדות הערכית והפרקטית שלי לכך. לאימוץ מלאכותי של עמדות חדשות כדי להתאים אותן למעשים רעים יש שם: דיסוננס קוגניטיבי”.

סמוטריץ טוען, כי “בנט בתהליך נפשי מואץ של התנתקות מהמחנה הלאומי. אין לו דרך אחרת לחיות בשלום עם בגידתו בו. הוא יאמץ עוד ועוד עמדות שמאל ויחוש בוז וניכור לעמדות המחנה הלאומי שממנו הוא היה חלק עד לא מכבר. זו קריאת השכמה אחרונה לאחרוני התמימים שעוד הולכים אחריו ונותנים בו אמון”.

על הלעג שהפנה כלפיו בנט  – כתב: “אני גאה בעמידה העקרונית והאידיאולוגית שלי על ההתנגדות להקמת ממשלה שנשענת על תומכי טרור גם במחירים פוליטיים גדולים, וחש בוז עמוק לבנט שמכר את ערכיו ואת מדינת ישראל בנזיד עדשים של אמביציות פוליטיות אישיות בלתי נשלטות”.

יו”ר ש”ס אריה דרעי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “לראות את בנט בנאום מביך וילדותי ולהבין לעומק שאין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים. מפחיד שהביטחון של המדינה נמצא בידיים שלו”.

ח”כ קטי שטרית מהליכוד: “נאום ילדותי של איש קטן לחיץ ונסחט!”

ח”כ מיקי זוהר כתב: “אני צופה בנפתלי בנט נואם במליאה ומבחין רק בדבר אחד: מדובר בגוויה פוליטית. בא בנאדם, משקיע שנים על גבי שנים כדי לזכות בתמיכת הציבור ומשליך את הכל לפח בהחלטה אחת מטופשת. בנט של היום הוא החסיד השוטה של השמאל וזה עניין של זמן עד שהוא יעלם מהמפה הפוליטית”.

ח”כ מאי גולן: “אתה נפתלי בנט, לא יותר משקרן קטן ועלוב שלא מסוגל להתמודד עם האמת ומתבכיין ליו”ר הכנסת שאני מפריעה לך. הביטחון היחיד שלך זה שכנוע עצמי בעוד שקרים שאתה משכנע את עצמך להאמין בהם. לא היית ולא תהיה רה”מ שלי! אתה אולי רה”מ חוקי, אבל לא לגיטימי בשום צורה, והחמוצים היחידים הם המצביעים שלך!”

ח”כ אתי חווה עטיה: “הקשבתי לנאום בנט. תחפשו כמה פעמים נאמרה המילה קורונה וכמה פעמים נאמרה המילה נתניהו. מדהים איך מ’לא קורונה – לא מעניין’, עבר בנט ל’לא נתניהו – לא מעניין'”.

הליכוד: “‏לא מפתיע שמי שגנב ספרים ואחר כך גנב את קולות הימין עכשיו גם גונב פאנצ׳ים מנאומים. ‎הנוכל בנט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות