סמוטריץ לבנט: ‘אתה לא מסתכל לי בעיניים, בושה קצת נשארה לך’ • צפו

נפתלי בנט משתתף אחר הצהרים בדיון במליאת הכנסת שיזמה האופוזיציה על 'המחדל בנתב"ג' בצלאל סמוטריץ': "מעריך את העובדה שאתה לא מסתכל לי בעיניים, אני מניח שבושה עוד קצת נשארה לך, גם זה ערך גדול. אני שואל את עצמי איך אתה מסתכל על עצמך במראה בבוקר"
אבי כץ
ג' אב התשפ"א / 12.07.2021 17:54

במליאת הכנסת מתנהל אחר הצהרים  (שני) דיון בהשתתפות נפתלי בנט על ‘מחדל נתב”ג’, במהלכו קרוב ל-3000 שבים לישראל נכנסו ללא שעברו בדיקות קורונה בשדה התעופה.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

במהלך הדיון עלה אל הדוכן במלאה  יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’, ופנה אל בנט : “נפתלי. זו השיחה הראשונה שלנו פייס טו פייס, מאז שהחלטת להפנות עורף לחבריך למפלגה, לערכים שלך.

“הפנית עורף לשותפיך, השארת כל כך הרבה מהם שהאמינו בך ושמרו לך אמונים פצועים וכואבים, ועכשיו אתה בז למחנה שממנו באת. מתנער ממנו ומתנצל על שהיית חלק ממנו. מצאת את האור”.

סמוטריץ’ הוסיף: “הלכת למערכת הבחירות תוך ידיעה שאחריה תחבור לשמאל ולתומכי טרור כדי להיות ראש הממשלה בכל מחיר. שעבדת את מדינת ישראל לתומכי טרור למרות שאתה יודע כמה זה מסוכן.

“מעריך את העובדה שאתה לא מסתכל לי בעיניים, אני מניח שבושה עוד קצת נשארה לך, גם זה ערך גדול. אני שואל את עצמי איך אתה מסתכל על עצמך במראה בבוקר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות